קרדיט - unsplash.com

גורי כלבים אהובים על כולם והם בדרך כלל שמחים וידידותיים אבל חסרי ידע כיצד להתנהג בבית ולפעמים כל פעולה שלכם מלמדת אותם בדיוק את ההפך. לכן, חשוב מאוד להקנות הרגלים נכונים לכלב מגיל צעיר, גם כדי שלא יפתח הרגלים שגויים שלא יצליח להיפטר מהם וגם כדי שיהיה לו מספיק ביטחון עצמי ותחושה שהוא נאהב ורצוי בבית. אילוף גורים מגיל שלושה חודשים רצוי מאוד על מנת שהכלב יתרגל לחברת בני אדם ויידע להתנהג שלא בתוקפנות ויזיק לעצמו, לאחרים ולרכוש שלכם. כמו כן, אילוף יכול להיות גם בגלל בעיות התנהגות או בעיות רגשיות שיש לכלב והוא צריך ללמוד לפתח ביטחון ולהפסיק לתקוף, על ידי אילוף נכון במגוון של טכניקות משולבות על ידי אנשי המקצוע. אילוף כלבים בוגרים מתבצע בתנאי פנסיון כדי שאפשר יהיה לשלוט בסביבה ולחקות אותה כדי שהכלב יוכל ללמוד כיצד להתנהג ולסגל התנהגות בריאה ונכונה יותר. נתן פרל – מאלף כלבים מקצועי מאלף כבר עשרות שנים כלבים בשיטות שונות ובטכניקות שפיתח במשולב עם שיטות מוכרות אחרות.

אילוף כלבים בסביבה מפוקחת

כלבים שסובלים ממצוקה רגשית וממשברים מפגינים התנהגות תוקפנית או להפך, דיכאון ומצוקה שגורמים להם לסגת לתוך עצמם ולהפסיק להתנהג כרגיל. כלבים כאלה צריכים לעבור טיפול ואילוף על מנת לאבחן ולזהות את הבעיה שלהם ולתת להם את הטיפול המתאים ואילוף נכון שיוציא אותם ממצב כזה ויוביל אותם בחזרה לשגרה שמחה וידידותית יותר מבלי לסבול. אילוף כזה ייעשה בתנאי פנסיון לכלבים באזור המרכז, כדי שיהיו מוקפים כל הזמן בכלבים ובבני אדם אחרים ואפשר יהיה לבחון את ההתנהלות שלהם ואת היחס שלהם לכלבים אחרים. כך גם מוצאים את הטכניקה הנכונה לטפל בהם ובמצוקה שלהם כדי שיחלימו.

למה חשוב לקחת מאלף?

כלבים זקוקים לסדר יום, לשגרה להרגלי התנהגות, לכללים ברורים ולגבולות. בלי זה, הם לא יוכלו לחיות בסביבה אנושית ולא יצליחו להשתלב בשום בית. טובתם דורשת אילוף על ידי מאלף גם כדי שלהם יהיה קל יותר והם לא ילכו לאיבוד בסביבה מבויתת מבלי שיידעו מה רוצים מהם. זה חיוני לקחת אותם לתקופת אילוף כלבים במרכז לטיפול והתנהגות הכלב, ולמצוא להם את הטכניקה היעילה ביותר שעובדת בשבילם. כך הם חוזרים הביתה נינוחים יותר ולא תוקפניים כלי אנשים ובעלי חיים אחרים. נתן פרל – מאלף כלבים מקצועי הקים את המרכז לאחר עשרות שנים כמאלף כלבים מקצועי בשיטות שונות, וכעת משלב את כולם לפי טובת הכלב וצרכיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here