קרדיט - Freepik

רובנו מבלים שעות רבות במקום העבודה, למעשה את רוב שעות היום. בהתאם לכך יכולים גם לקרות מקרים של פגיעות ונזק גופני, ממש כפי שיכולים להיגרם בבית או בכל מקום אחר. כאשר מדובר על תאונות עבודה ישנם גורמים שונים שניתן לתבוע מהם פיצויים על הפגיעה. עורכי דין לתאונות עבודה מתכננים את אסטרטגיית הפעולה ומסייעים בהגשת התביעה כמו גם בהתמודדות מול כל גורם לקבלת הפיצוי המתאים. בניגוד למה שנדמה, תאונות עבודה יכולות להיות מגוון רחב של תרחישים, לאו דווקא פגיעה שקרתה במסגרת העבודה המוכרת בעיקר בעבודות שהן פיזיות וכרוכות בסיכון גבוה.

עורכי דין תאונות עבודה: באילו סוגי מקרים הם מטפלים?

מעבר לתאונות עבודה קלאסיות כמו נפילה באתר בניה, עורכי דין לתאונות עבודה בעלי ניסיון יוכלו לספר על מקרים שונים לחלוטין הנכללים אף הם תחת ההגדרה של תאונות עבודה. כך למשל תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה, מעידה בגלל בור במדרכה במהלך הפסקת צהריים ועוד. למעשה, כל אירוע המתרחש מהרגע שיצאתם לכיוון העבודה ועד הרגע בו נכנסתם הביתה ייחשב לתאונת עבודה כל עוד לא היתה סטיה ניכרת מהמסלול. מקרים מיוחדים הנכללים תחת תאונות עבודה למרות שאינם תאונות אלא נזקים בעקבות פגיעה מתמשכת הם מחלת מקצוע ומיקרוטראומה. מקרים אלה מאתגרים במיוחד בגלל הקושי להוכיח קשר סיבתי בין תנאי העבודה לבין הנזק שיכול לפרוץ זמן רב לאחר שהנפגע כבר אינו עובד במקום.

איך לבחור את עורך הדין המתאים?

אם נפגעתם בתאונת עבודה מסוג כלשהו, חשוב לחפש משרד עורכי דין לתאונות עבודה המתמחה בתחום ולא עוסק בו לצד תחומים נוספים. כך תדעו שעורכי הדין הם בעלי ניסיון רב, בקיאים בחוקים ומתעדכנים בכל שינוי ומכירים היטב גם פסיקות המהוות תקדימים משפטיים. מעבר לכך, עורך הדין צריך להכיר היטב את ההתנהלות מול הגורמים לתביעה כמו המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח או גורם אחר כמו הרשות המקומית כשזו למשל תאונת דרכים שקרתה בעקבות מפגע בכביש.

טולדנו ושות' משרד עורכי דין מתמחה בדיני נזיקין עם דגש על תאונות דרכים ותאונות עבודה. מאחורי המשרד סיפורי הצלחה רבים בהם הנפגע קיבל את הפיצוי המגיע לו. מוזמנים ליצור קשר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here