קרדיט - Canva

מי שמתחיל את המשימה הלא פשוטה של ארגון אירוע (גם אם מדובר באירוע קטן) צריך לקחת בחשבון בנוסף לכל שאר הפרמטרים גם את הנושא של עלויות. לבטח הוא הגדיר את התקציב שהוא מוכן או יכול להעמיד לטובת הקפת האירוע ויהיה חשוב לו לא לחרוג מהתקציב הזה. אחת האפשרויות של הסעדה באירוע היא הזמנה של שף שיגיע ויבשל עבור האורחים וחשוב למצוא שף פרטי לאירועים קטנים מחיר טוב וכדאי שיהלום את התקציב הכולל וכך יהפוך את האירוע להרבה יותר מיוחד ומקורי, כזה שהאורחים לא יצפו לו.

מה יופיע בהצעה של שף פרטי לאירועים קטנים מחיר למארגן האירוע?

במידה ופונים אל כמה אנשי מקצוע על מנת לבחון את האפשרות של הזמנת שף פרטי – חשוב לשים לב שהצעת שף פרטי לאירועים קטנים מחיר צריכה לכלול את כל מה שהשף יצטרך בשביל לבשל ולהעמיד את הארוחה הטובה והאיכותית ביותר שגם תעמוד בקריטריונים של מפיק האירוע – חומרי הגלם, זמן העבודה והמורכבות שלה, הגשה, קניית יינות ומשקאות, קנייה של חומרים משובחים כמו בשרים וירקות באיכות גבוהה ועוד. צריך לקחת בחשבון שיהיה מדובר בתשלום שיעמוד על כמה אלפי שקלים וכמובן שיהיה צורך לבחון את ההצעות האחת אל מול השנייה, כמו גם אל מול שירותי קייטרינג תעשייתיים.

היתרון הגדול של הזמנת שף פרטי

אמנם הזמנת שף פרטי שיכין את האוכל באירוע יכולה להיות יקרה יותר מכל אפשרות אחרת של הזמנת שירותי הסעדה אך חשוב להבין שיש לשף הפרטי ערך מוסף שלא יהיה בשום אפשרות אחרת, שכן האוכל שהוא מכין יהיה באיכות הגבוהה ביותר ויוכן הכי קרוב לזמן ההגשה לאורחים. חשוב למצוא שף פרטי לאירועים קטנים מחיר שיתאים לתקציב שהועמד לטובת הפקת האירוע וחשוב לזכור שעבור שף פרטי אפשר וכדאי גם לחרוג במעט.

שף ניסן מוכתר הוא שף פרטי שמגיע עד אליכם הביתה כדי להכין לאירוע שלכם את האוכל הכי טעים, איכותי וטרי בהתאמה אישית לאירוע ולאורחים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here