מתנות לעובדים לחג
credit: canva.com

מעסיקים נבונים יודעים שכדאי להשקיע בעובדים ובעובדות, ומבינים שמתנות – לחג כזה או אחר, לקראת הקיץ, ביום ההולדת וכו' – הן אמצעי מצוין לחזק את הזיקה של כל עובד אל העסק או הארגון. המתנה משדרת אכפתיות, משפרת את החיים של העובדים ומשמרת את המוטיבציה שלהם, כל זאת בעלות נמוכה למדי. על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל מתנה, כדאי לבחור אותה באופן מושכל, ובפרט על סמך הפרמטרים הבאים:

התאמה למועד הענקת המתנה

הפרמטר הראשון בבחירה הוא התאמה למועד שבו ניתנת המתנה. כך למשל כשהמטרה היא מציאת מתנות לפסח לעובדים אופציות מתאימות יכולות להיות למשל ערכה של בקבוק יין עם פותחן, מארז שוקולדים כשרים לפסח, צלחת סדר מהודרת, סלסלה לפיקניקים שהרי פסח הוא גם חג האביב והטיולים ועוד. לקראת ט"ו בשבט המתנה המתבקשת היא מארז מושקע של פירות יבשים ובחנוכה אפשר לשמח את העובדים עם חנוכייה מעוצבת או ערכה להכנת סופגניות טעימות.

התאמה למאפייני העובדים

עוד התאמה הכרחית כשבוחרים מתנות לעובדים לחג או לכל הזדמנות אחרת היא למאפייני העובדות והעובדים עצמם. עובדים עם ילדים צעירים יתלהבו באופן טבעי ממתנות שמתאימות לילדים דוגמת מזרון ים, קלמר ממותג או ערכת יצירה. עובדות בעלות מודעות אקולוגית מפותחת יעדיפו באופן מובהק מתנות "ירוקות" שלא מזיקות לסביבה ואם העובדים שלכם אוהבים לטייל כדאי לתת להם צידנית מלאה בכל טוב שתשמש אותם גם אחרי שיסיימו את המוצרים שבתוכה, בקבוק תרמי או מטען נייד שיבטיח סלולרי עם סוללה מלאה גם אחרי שעות ארוכות בשטח.

איכות ובעיקר עמידות

דגש נוסף שרלוונטי לכל סוגי המתנות – מארז קיץ לעובדים, שי לראש השנה, מתנה לעובד שהילד שלו עולה לכיתה א' וכו' – הוא לבחור מוצרים איכותיים, ובפרט עמידים. ככל שהמוצר ימלא את ייעודו לטווח ארוך יותר, כך המתנה תסב נחת רבה יותר, ותושג המטרה: חיבור בין העובד או העובדת לחברה. המלצה נוספת היא למתג את המתנה באמצעות הוספת לוגו וכמה מילים (שם העסק, כתובת, מוטו קצר). אביב פרסום מציעה קטלוג ובו שפע אפשרויות לכל מסגרת תקציב ולכל העדפה שהיא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here