ספורט ימי

ספורט ימי הוא קטגוריה בענף הספורט שמערב ים או אגם. סוגי הספורט הימי מאופיינים במאבק בחוקי הטבע, והם נעשים מתחת למים או מעליהם. בחלקם נעשה שימוש בציוד מיוחד ובחלקם הספורטאי משתמש אך ורק בגופו.

חלק מסוגי הספורט הימי אינם נחשבים כספורט תחרותי וחלק נחשבים מסוגי הספורט כספורט תחרותי בהם ניתן להתחרות בתחרויות וטורנירים ולזוכים בהם מוענקות מדליות ופרסים כבכל ספורט תחרותי. סוגי הספורט הימים כוללים בין היתר: גלישת גלים, גלישת רוח, שחייה במים פתוחים, שיט, טריאתלון, צלילת סקובה, צלילה חופשית, דיג ועוד רבים.

בישראל, קיימת פעילות ימית מצומצמת באופן יחסי לארצות אחרות כיון שביחס לדרישות המרחב בו ניתן לקיים סוגי ספורט כיון ששטחי ים רבים מזוהמים, חלקם משמשים עבור הצבא כבסיס צבאי. למרות הקשיים, כשליש מהמדליות האולימפיות בישראל הן בתחום הספורט הימי.

חופשה רומנטית

בני האדם זקוקים לקשרים חברתיים. חוקרים רבים טוענים כי רמת האושר של האדם מקושרת לאיכות הקשרים החברתיים והמשפחתיים שלו.

לצערנו, חיי היום יום עמוסים מאוד ומלאים מחויבויות כמו עבודה, ילדים, חשבונות, ניקיונות ועוד. השגרה הזו שוחקת רבים ועשויה להשפיע על הזוגיות שנלקחת כמובנת מאליה במצבי השגרה. אין צורך לעצור הכל ולתכנן חופשה ארוכה ויקרה, אפשר להכניס פעילויות קטנות ומיוחדות לחיי היום יום כמו -רכיבה טיול רגלי בפארק או גן יפה, רכיבה משותפת על אופניים, מסאג' זוגי, שייט רומנטי או פיקניק משותף.

מסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא מנהג בו נאספות החברות הטובות של הכלה, כמה ימים לפני החתונה, כדי לחגוג יחד איתה את סיום תקופת הרווקות שלה ותחילת חיי הנישואין. כיום מסיבת רווקות לובשת צורות שונות וכל אירוע נראה שונה, בהתאם לכלה ולחברות שלה, אך הבחירות הבולטות ויותר והנפוצות ביותר הן השכרת וילה עם בריכה, אירוח ארוחת שף וטיסה משותפת לחול. כל הבחירות הללו טובות גם לחודשי החורף, אבל באירוע שקורה בתקופת הקיץ מצטרפת בחירה מיוחדת – מסיבת רווקות בים.

יתרון במסיבה מסוג זה, היא שניתן לשלוט על ההוצאות- שכן השהייה בחוף הים לרוב ללא עלות או בעלות סמלית. אפשר לבחור אם לשכור אוהל רחב או לא, לספק אוכל עצמאית או באמצעות קייטרינג, לשכור דיי ג'י או להפעיל רמקול ביתי. אפשר גם להיכנס למים או להישאר בקו החוף, להישאר למספר שעות או לישון. הבחירה היא מגוונת ומתאימה לכל כיס.

 

חברת שייט אשדוד, פועלת מזה 30 שנה, בעלת מוניטין ואיכות שירות גבוהים. החברה מספקת כלי שייט לכל אירוע וחגיגה וכן מציעה מגוון אטרקציות שונות ומגוונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here