דלתות פנים ומטבחים
קרדיט: Pixabay

כשבוחרים דלתות פנים צריך לחשוב על כל מיני תכונות חיוביות שלהן, חוץ מהיופי שלהן. צריך להתחשב באקוסטיקה, בפרט כאשר מגדלים מתבגרים בבית, שנראה כי בכל רגע נתון רק מגבירים יותר ויותר את עוצמת המוסיקה החביבה עליהם, ולמען שמירה על השפיות, אין לזלזל בפרמטר זה. כמו כן, צריך לחשוב על יכולת הסגירה שלה, עד כמה היא אטומה, וכיוצא בכך.

מטבחים – כולם יודעים כי המטבח מהווה את לב הבית, וההשקעה בו חיונית בהיבט של אפייה, בישול ומקום מפגש משפחתי. כדי ליהנות ממטבח, צריך לדאוג לאבזר אותו מלכתחילה בכל מכשירי החשמל הנחוצים, ולוודא כי בכל זמן נתון הוא נקי ובסדר מופתי.

 

קניית דלתות פנים אמורה לבטא עקביות עיצובית –

ישנן דירות, חדשות כישנות, אשר הבעלים שלהן לא משקיעים יותר מדי מחשבה בהיבט של דלתות פנים, וניכר כי הן לא תואמות את הסגנון ששולט בבית. הדבר עשוי לנבוע מכמה סיבות, כגון – בעלי הנכס מבכרים שישלוט בבית עיצוב אקלקטי, שבעיקרו דוגל ברעיון שכל חדר בבית מבטא קונספט אחר, או לחלופין שמא בעלי הבית הקודמים תמד פנטזו להחליף את הדלתות פנים לאותו הסגנון העיצובי של כלל הבית, אבל מעולם לא הצליחו ליישם זאת, וכיוצא בכך. כך או כך ניתן לפתור את הבעיה על ידי החלפה של כל דלתות הפנים בבת אחת. הבחירה בהן צריכה להיעשות על פי סגנון העיצוב השולט בבית, על מנת להתמזג עם העקביות הכוללת. לשם דוגמא – אפשר לרכוש דלת פנים כיס בין הסלון לבין המטבח, או לרכוש דלת פנים צרפתית, שמתאימה כמעט לכל סגנון, וכיוצא בזאת.

כיצד ניתן לשפץ מטבחים שיסבו להקטנה של עלות האנרגיה?

כאשר משפצים מטבחים אפשר ורצוי לשדרג בהם את המכשור החשמלי, על ידי בחירה באפשרות של חיסכון באנרגיה, שתהפוך את המטבח שלכם לכדי היותו ידידותי לסביבה. ניתן ליישם זאת באמצעות מטבח שעשוי מחומרים ברי קיימא, כמו למשל – במבוק לארונות, לריצוף או לשולחן, או עץ.

כמו כן, עליכם לשנות את המכשירים החשמליים במטבח, לכאלו שיעילים באנרגיה. אולי תתפלאו לשמוע, אבל ניתן לרכוש מכשירים חשמליים שחוסכים באנרגיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here