הכללים החשובים שיבטיחו לכם אירוע עסקי מוצלח
קרדיט: EVE אירועים

האירוע הגדול שאתם מתכננים הוא הזדמנות נהדרת לקדם את העסק שלכם. בין אם אתם משיקים מוצר חדש, חוגגים את ההתרחבות שלכם לשווקים זרים או רוצים לציין שנה חדשה עם לקוחות מרכזיים ושותפים עסקיים, כדאי שתעשו את זה נכון. כך תצרו רושם מעולה על הגורמים המשפיעים ביותר ותחזקו את המותג שלכם. איך עושים את זה? אצל EVE אירועים תמצאו את התשובות.

הגדירו את קהל היעד

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, עוד לפני שתחפשו מקום לאירועים קטנים או תעצבו הזמנה יוקרתית, היא מי בכלל הקהל שלכם. האם אתם מזמינים לקוחות, שותפים עסקיים או עובדים? או אולי את כולם? התשובה לשאלה הזו תעזור לכם לתכנן בקפידה את כל הפרטים החשובים ולהבין מה גודל האירוע ומה אתם באמת צריכים כדי שיצליח. EVE אירועים, אחד המקומות המיוחדים להפקת אירועים עסקיים ואירועים קטנים בכלל, מספק לכם את כל הכלים הדרושים כדי שהאירוע שלכם יהיה הצלחה גדולה – בדיוק לפי התוכניות.

עם EVE אירועים ניתן לקיים אירועים עד 250 איש. כמו כן, אפשרי לקיים אירוע סולידי ואינטימי גם בחדר הפרטי עבור 20 איש – כאשר יש מקום גם לאירוע בשבת בצהריים.

בחרו לוקיישן מנצח

כל מי שארגן אי פעם אירוע מכיר את החשש הזה, רגע לפני שהאורח הראשון מגיע, כשנדמה שהאולם יישאר ריק. זוגות מתמודדים עם החרדה הזו כשהם מתכננים חתונה קטנה ואינטימית, ובעלי עסקים חוששים מתופעת "הקיץ של אביה" כשהם מפיקים אירוע ללקוחות. עם זאת, כשאתם בוחרים לוקיישן נוח אתם מקלים על האורחים שלכם להגיע ומונעים לפחות חלק מהתירוצים. והרי אין יעד נוח יותר מאשר תל אביב, אליה תגיעו בקלות עם רכב, רכבת, אוטובוס וכל פתרון יצירתי אחר. חוץ מזה, אם המוזמנים מגיעים גם מצפון וגם מדרום, תל אביב נמצאת במקום מעולה באמצע הדרך.

היעזרו באנשי המקצוע המנוסים

הפקת אירועים עסקיים יכולה להפוך לאתגר של ממש, ודי בקלות. בלי לשים לב אתם קורסים תחת משימות שלא נגמרות ומטלות שגוזלות מכם זמן יקר והמון משאבים. עם זאת, אנשי מקצוע מנוסים יעזרו לכם לנשום קצת יותר ולהילחץ פחות, מאנשי יח"צ ועד מארגני אירועים. חוץ מזה, במקום שבו תבחרו לקיים את האירוע שלכם יש לרוב צוות שעומד לרשותכם. במקרה של EVE אירועים, הצוות הזה ילווה אתכם לכל אורך הדרך כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר ולהפיק אירוע עסקי מוצלח שיותיר את חותמו על כל אורח – לקוח, עובד זוטר או שותף משמעותי. וזאת, תוך בניית תפריט גלאט כשר. לתכנון האירוע העסקי המרהיב שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי כבר עכשיו בטלפון 03-6888099 ובטלפון הנייד 050-2333320.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here