כשהמונח ויראלי בשיווק ופרסום הפך להיות חיובי לא ידעו עדיין שתהיה קורונה, כמובן, אבל בהחלט נהנו מהאסוציאציה של התפוצה הגדולה וחסרת השליטה של פרסום כזה. המתנה הכי גדולה של כל בעל עסק שמפרסם את החברה שלו היא שהפרסום שלו כל כך מוצלח שהוא נטמע בשגרה היומית של כולם ברקע, כסלוגן או כמונח או אפילו כמוצר קד"מ טוב שעושה את העבודה גם שנים לאחר שחילק אותו ללקוחות. מוצרי פרסום הם הדרך הטובה ביותר להביא את המוצרים שלכם לידיעת הלקוחות שלכם ולהשאיר את המותג שלכם בתודעה. כל מה שנדרש הוא לבחור במוצר הפרסום הנכון, לוודא שהוא מיוצר בצורה איכותית ומעוצב טוב, ואת כל השאר יעשה הזמן. את תורת הפרסום הוויראלי הזאת מכירים כבר שנים בחברת ביג מרקט שיווק שמייצרת מוצרים מגוונים ואיכותיים ויודעת להתאים את המוצר הנכון לעסק שרוצה לנצל את היתרונות שלו.

להגיד יפה תודה

הערכה לאנשים שמבצעים עבורכם שירות כלשהו או מלווים אתכם לאורך הדרך יכולה לקבל ביטוי הרבה יותר נכון כאשר מגבים זאת במתנה כלשהי שאפשר לצרף. זה יכול להיות שי הערכה קטן לעובדים בחגים ובהזדמנויות חגיגיות וזה יכול להיות חלק ממסורת שאתם רוצים לייסד. כמו שנהוג לתת בכל גן או בית ספר מתנות לסוף שנה, אפשר להוסיף את המסורת הזאת גם למקומות עבודה, ללקוחות או שותפים עסקיים ולהראות להם כמה אתם מעריכים אותם ורוצים להגיד להם תודה. זה כבר לא מובן מאליו בימינו שמקדישים מחשבה לשותפים לדרך וזה יכול להיות בכל דרך שהיא, כולל מוצר קטן ושימושי שמעוצב יפה עם המילה תודה.

הזדמנויות לפרסום קיימות תמיד

יש דרכים יעילות יותר לפרסום מאשר להוציא את הכסף על פרסום באינטרנט או באמצעי התקשורת כאשר ידוע שכולם חוסמים או מתעלמים מכך, משום שפרסומות משודרות כאלה עוברות להם ליד האוזן במקרה הטוב. אם אתם מוצאים את ההזדמנויות המתאימות לשיגור מוצר שמפרסם אתכם וגם מוסיף לכם נקודות הערכה, למה לא לעשות את זה כשהלקוח מחפש את הפרסומות שלכם? מוצרים לקידום מכירות הם בדיוק מה שאנחנו עושים מהם ולפעמים מדובר רק במתנה או בדרך חכמה לפרסם. בין אם מדובר בסל קניות רב פעמי ממותג או הדפסה על ספל לקפה של הבוקר, בחברת ביג מרקט שיווק מכינים ליין מוצרים שלמים לפרסום לכל מטרה ובכל ענף, וזה עובד במשך שנים לאחר ההשקעה, בוודאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here