קרדיט - Canva

לצערנו, כאבי צוואר זו תופעה שכיחה בכל הגילאים. קודם כל, הרי שהמעבר של רבים מאיתנו לעבודה מול מסך המחשב כמובן משפיעה על תפקודו של הצוואר. במשך ימים שלמים, הצוואר ממוקם בתנוחה מסוימת, הרי שבעקבות כך נגרמים כאבים עזים ולא פשוטים בכלל. בהמשך, כאבי צוואר יכולים להיגרם כתוצאה מלחץ, עייפות וכמובן, ממחלות שונות והתפתחות של דלקות. כולנו מכירים את התופעה הזו. אנחנו בדרך כלל לא מייחסים לגוף שלנו כל חשיבות. אבל ברגע בו מתפתחים כאבים, אנחנו מבינים כי בכל זאת, עלינו לעשות משהו. יש דרך יעילה לשפר כאבי צוואר כמו גם לסייע בתהליך ההחלמה. לנו בחברת בי קיור לייזר יש את הפתרונות לכך, אם אתם רוצים לשמוע עוד על כך, פשוט המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

אז מה אפשר לעשות עבור כאבי צוואר

נתחיל בכמה עקרונות בסיסיים. קודם כל, כאבי צוואר יכולים כאמור, להיגרם בגלל פעולה לא נכונה עליה אנחנו חוזרים ביום, יום. לכן, בשלב הראשון, חשוב להתאים את סביבת העבודה כמו גם את הפעילות הספורטיבית שלנו למצב. למשל, אולי כדאי לעבור לשחיה, הנחשבת מתאימה גם למי שיש להם כאבים במפרקים וכן הלאה. אם אתם עובדים מול מחשב, סדרו את סביבת העבודה כך שלא תדרשו לאמץ את הצוואר. אתם יכולים כמובן להשתמש בצעיפים וכדומה, כדי לחמם את האיזור, מה שיכול להפחית כאב בצורה משמעותית והכי חשוב, פנו לקבלת ייעוץ רפואי. כדי שתוכלו לעקוב אחרי המצב, במידה ויש בעיה אחרת, קריטית, אליה לא נתתם עדיין את דעתכם. אבל יש עוד משהו אותו ניתן לעשות ועל כך נדבר עכשיו.

להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי להרגיש טוב יותר

הגוף שלנו בנוי באופן כזה שמאפשר לו למעשה, לטפל בעצמו. הכלי המיוחד אותו פיתחנו כאן, בי קיור לייזר, מאפשר לנו להשתמש בכלים חדשים כדי לעזור בהקלה על כאבי צוואר. המכשיר מפעיל קרני לייזר מיוחדות. כאשר הגוף בא במגע עם אותן קרניים, התגובה הביולוגית מסייעת בהרחבה של כלי הדם ובלוטת הלימפה. מה שמאפשר ניקוי רעלים יעיל יותר, מטבוליזם מוגבר וכן הלאה. כלומר, אנחנו משתמשים בטכניקה נוספת גם כדי להקל על הכאב וגם כדי לעודד ולשפר את תהליך ההחלמה. הצוות שלנו בבי קיור לייזר ישמח לעמוד לרשותכם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here