רשימת תפוצה היא כלי אינטרנטי חשוב לכל עסק כיום. באמצעות רשימת התפוצה תוכלו לפרסם את השירותים שלכם, לקדם את היחסים עם הלקוחות שלכם וכך גם להגדיל את המכירות בעסק. שימו לב כי בניית רשימת תפוצה היא תהליך לטווח הארוך. גם אם אתם מוכנים לשלם הרבה כסף כדי לבנות רשימה גדולה ואיכותית תוך זמן קצר, ייקחו לפחות כמה חודשים לבנות עמם יחסים טובים וקרובים יותר. במהלך אותה תקופה תצטרכו לפנק אותם בטיפים ותכנים שונים בעלי ערך ולא רק בפרסומות של המוצרים והשירותים שלכם.

מקומות שונים שבהם כדאי לשים את שדה ההרשמה לתפוצה:

על מנת להגדיל את הסיכוי שלקוח פוטנציאלי יירשם לתפוצה שלכם יהיה עליכם להגדיל את מס' המקומות שבהם אתם פעילים ברשת ולשים בהם שדות הרשמה לתפוצה. כך למשל בקשו ממתכנת לשתול עבורכם קוד הרשמה לתפוצה בדף הפייסבוק שלכם. תוכלו כמובן לשתול את שדה ההרשמה בכמה מקומות באתר שלכם ובמקומות נוספים ברחבי הרשת.

כיצד נגרום לאנשים לרצות להירשם לרשימת התפוצה שלנו?

על מנת לגרום לאנשים להירשם אליכם לרשימת התפוצה אתם רוצים תחילה להכין להם "הצעה מפתה". לדוגמה: ספר PDF קטן, סדרת סרטונים, מיני קורס או אפילו קורס דיגיטלי שלם. ככל שתשקיעו יותר במתנה שלכם כך נקודת הפתיחה שלכם עם הקהל שלכם תהיה טובה יותר. בנו רשימת תפוצה גדולה ואיכותית, תחזקו אותה נכון וכך תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם ואת ההכנסות שלכם.

רעיונות לדוגמה:

אם אתם מנעולנים למשל, תוכלו לערוך סדרת סרטוני הדרכה קצרים של בדיקות ראשוניות שהלקוח יכול לעשות לפני הזמנת מנעולן ושאולי יוכלו לחסוך לעצמם כסף וזמן. אולי זה יפגע לכם בכמה עסקאות בטווח הקצר אולם האנשים הנרשמים אליכם לתפוצה יעריכו אתכם מאוד על האמינות והכינות ויזמינו אתכם בכל פעם שהם יזדקקו לשירותי מנעולן.

במידה ואתם עוסקים בתחום האימון למשל, תוכלו להקליט מיני קורס או לכתוב ספר שנותן טיפים או שימוש בטכניקות שונות של מה שאתם מלמדים ומעבירים. אתם לא חייבים לחשוף את כל הסודות שלכם – אבל כמה סוכריות רק יוכלו להמתיק את היחסים שלכם עם הלקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here