The red rubber heart on hands of elderly and child. Showed the cooperate, love, care, charity of people with differences diversity for sustain develop of farmer, community, society and the environment

לשמור על כדור הארץ

בתקופה האחרונה, השיח על אקולוגיה, שמירה על הסביבה והתחממות כדור הארץ עלה לכותרות. אנשים רבים מבינים את החשיבות שבמירה והמודעות לפעולות מזהמות עלתה מאוד. פעולות של מחזור, רכישת בגדים יד שנייה ושימוש בכלים רב פעמיים החלו לצבור תאוצה – ברמת האדם הפרטי וגם ברמת הארגונים והממשלה.

חלק מהפעולות שנקטה הממשלה לצמצום הזיהום ושמירה על כדור הארץ הן הצבת פחי מחזור לצד הפחים הרגילים, העלאת המחיר על מוצרים חד פעמיים וכמובן גביית 10 אגורות על שקיות פלסטיק או בשמו – "חוק השקיות". אל המגמה לשמירה על כדור הארץ ומניעת זיהום על ידי צמצום הפלסטיק, מצטרפים גם בתי עסק רבים וחברים לרכוש שקיות נייר ממותגות עם שם העסק בכדי להשפיע עוד קצת על העתיד האקולוגי של כדור הארץ.

אקו באג היא חברה אשר מתמחה בפתרונות אריזה אקולוגיים ובעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה. החברה מספקת פתרונות איכותיים, עמידים ומותאמים אישית תוך מודעות סביבתית, חדשנות ויצירתיות.

מיתוג זה שם המשחק

כולנו ממתגים את עצמנו בצורות שונות. בחירת הבגדים שלנו, הדיבור, הבחירות שאנחנו עושים והדרך שבה אנו מציגים את עצמנו, כולן נכנסות תחת המותג שנקרא – אני. בהשאלה, כך בעולם העסקים והמכירות. עסקים רבים ביניהם חנויות, מוצרים או שירותים מייצרים לעצמם ערכים, ביטוים, צבעים ועולם שלם של מונחים תחת המותג שלהם. על מנת שהעסק יצליח ויניב רווחים כלכליים, צריכים לקוחות.

ואיך משיגים אותם? חושפים אותם למותג ומשווקים אותו. הדרכים לשיווק הן רבות – שלטי חוצות, שיווק ברשתות החברתיות, שיווק מפה לאוזן וגם ברדיו או בטלוויזיה. אך קיימת דרך מיוחדת לא פחות לשיווק העסק – שקיות ממותגות לעסקים. אותו מצרך יום יומי, אגבי שכזה הוא פשוט, אינו מצריך עבודה רבה או הוצאה כספית רצינית.

להתקדם לשלב הבא

בשנים האחרונות, טרנד הרכישות באינטרנט צבר תאוצה יותר ויותר. הנוחות שבשיטוט בין החנויות, ההיצע הרחב והרכישה הקלה הפך לפתרון מפתה עבור רבים. בעקבות הדרישה, עסקים רבים הבינו את גודל השוק והביקוש והחלו להקים אתרים למכירת המוצרים שלהם וכן משלוחים שמביאים את הפריט עד לידי הלקוח. בעבר הלקוח היה מגיע אל החנות, רוכש את הפריט ולוקח אותו ישרות באמצעות שקיות.

אך טרנד המשלוח הרחיב את הפער שבין הקנייה לקבלת המוצר ולכן פגע בשני רבדים- ראשית, המשלוח עשוי לפגום איכות המוצר ושנית, הצרכן שוכח את הקשר שבין הקנייה לחנות עצמה ולמותג. לכן, הפתרון המוצע הוא קופסאות ממותגות בשמו של העסק. הקופסאות פותרות את שני הבעיות- הן עוטפות טוב יותר את המוצר ומגינות עליו ובנוסף, מקשרות שוב את הלקוח אל בית העסק באמצעות מיתוג על הקופסה.

אקו באג היא חברה המספקת פתרונות אריזה איכותיים, עמידים ומותאמים עבור הלקוח, תוך שמירה על איכות הסביבה.  החברה בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה ופועלת תחת ערכים של חדשנות, מודעות סביבתית ויצירתיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here