קרדיט: eitan-k.com

ישנם אירועים חגיגיים בחיינו אשר אינם מתבצעים באולמות או גני אירועים, ועלינו להפיק אותם בעצמנו בחלל בתינו, תוך הזמנת כמות נרחבת יחסית של אורחים (חנוכת בית, ארוחת חג הכוללת מספר רב של אורחים וכדומה). בכתבה הבאה ניתן טיפים לארגון והפקת אירועים משפחתיים מסוג זה שירשימו את אורחיכם, ביעילות ובקלות.

תכננו את מיקום הארוחה– ראשית טרם תתחילו בתכנון ארוחת חג, חנוכת הבית, יום ההולדת או כל אירוע משפחתי אחר בביתכם. יש לתכנן את מיקום הארוחה באופן מרווח ולא צפוף. חישבו תחילה את כמות האורחים ומספר השולחנות והכיסאות. במידה ישנה גינה מרווחת בביתכם והמזג אוויר מאפשר זאת (יש לבדוק לפני) מומלץ תמיד לערוך את האירוח בגינה. שימו לב בימי הקיץ חשוב להצטייד מראש במספר מאווררים. במידה ואין באפשרותכם דרך לארח בחוץ, פנו את כל חלל חדר המגורים בביתכם (סלקו את השטיח ואת שולחן הקפה, והצמידו את הספות לקיר או פנו אותם למחסן) תכננו מראש את הפרמטרים אללו על מנת לחסוך זמן ולחץ ביום האירוח עצמו.

סידור השולחנות– אחת מהדרכים ליצור אירוח חגיגי ומרשים היא באמצעות סידור שולחן חגיגי. תכננו מראש את הצבעים של השולחן והקונספט העיצובי שלו (שולחן כפרי, שולחן כסוף יוקרתי, שולחן בגווני ורוד וכדומה), לאחר בחירה זו בחרו בצלחות, סכומים, ומפיות תואמים יחד עם עיטורי השולחן ומפות השולחן. בנוסף תמיד רצוי להוסיף סידורי פרחים המתאימים לעיצוב (פרחים ורודים ולבנים בשולחן ורוד, פרחים צבעונים וצהובים בשולחן כפרי וכדומה).

אוכל– הפרמטר הכי חשוב אשר מכתיב את הצלחת האירוח. שימו לב במידה ומדובר באירוח חגיגי במיוחד כמו שבת חתן, חנוכת בית, וכדומה, אשר הצלחת האירוע הכרחית, מומלץ לא לקחת סיכונים, ולשכור חברת קייטרינג לאירועים ביתיים כמו קייטרינג שבת חתן, יום הולדת עגול וכדומה. חברה מסוג זה תחסוך זמן רב ואנרגיה וללא ספק תבטיח את הצלחת האירוע. במידה והנכם מעוניינים לקחת על עצמכם את משימת הבישול תכננו את לוח זמני העבודה מראש, כאשר את הסלטים והקינוחים תכינו יום לפני האירוע.

מחפשים חברת קייטרינג איכותית?

השף איתן קיזלר הינו שף מקצועי המספק שירותי קייטרינג לברית, לימי הולדת, חנוכות בית, שבת חתן ועוד. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם המספר 052-4430202.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here