קרדיט - Canva

יש הרבה ידע שאפשר לקבל בתכניות בישול בטלוויזיה מכל העולם אבל אין כמו התנסות שלכם בבית בבישול עילי, בהדרכת שף ועם עוד אנשים שאתם אוהבים. זה לא חייב להיות אצלכם אלא במקום אחר, אצל חברים או משפחה או במקום אחר שמוצע על ידי השף והוא מצויד במטבח שיש בו מספיק מקום לכולם. הסדנאות שבהן לומדים כיצד לבשל את מה שאוהבים לאכול או לבשל לחברים הן פרטיות ויכולות להתאים לכל מי שאוהב לצבור חוויות ייחודיות ולהתנסות בהדרכה פרטית של שף מנוסה. אפשר להזמין כל סדנה שהיא ולהצטרף לשלל סדנאות מגוונות שנערכות בבתים פרטיים או במקומות אחרים שמתאימים לכך, לפי הזמנה ותיאום או לפי הזמנה אישית. אפשר לארגן גם סדנאות בישול לקבוצות שמתארגנות מראש ומבקשות את הסדנה הייחודית שמעניינת אותן. החוויה של בישול בצוותא נהדרת ונשארת לשנים רבות טרייה עם כל הידע שתלמדו ותיישמו שוב ושוב במטבח שלכם. אפשר להפוך את זה לסדנת גיבוש לחברה שלכם ויחד עם העובדים והמנהלים האחרים לעבור את כל שלבי הבישול וההכנות יחד. השף ירון חן מציע לכם בסדנאות של שירת הסירים את החוויות הגסטרונומיות הייחודיות ביותר לכולם.

ללמוד לבשל גם בבית

משפחות שאוהבות לעבור חוויות שונות יחד יכולות להזמין סדנאות בישול בבית בכל נושא שהן רוצות. כששף שיודע גם ללמד ולהדריך מלמד אתכם מה לעשות במטבח שלכם אתם בוודאי יוצאים עם הרבה ערך שמלווה אתכם כל החיים. זה נוסף על החוויה המשפחתית שעוברים ומגבשים יחד. אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת מיוחד או אירוע ליום הנישואין, או להפתיע את המשפחה בפעילות יוצאת דופן שהיא לא רגילה אליה או להפתיע את אמא או אבא בסדנת בישול בסגנון שהם אוהבים, זה הזמן להציע להם סדנת בישול טובה באמת שמגיעה עד הבית.

ארוחות מיוחדות בכל מקום

נוסף על הסדנאות המיוחדות ללימודי בישול בבית אתם יכולים ליהנות גם מהזמנת ארוחות שף עד הבית או בכל מקום אחר שאתם רוצים לחגוג בו. אפשר לערוך אירוע משפחתי מצומצם במקום יפה בטבע או בווילה מפנקת או להביא הביתה שף שמגיע אליכם עם כל הציוד והחומרים ומכין לכם ארוחה נהדרת לנגד עיניכם. אתם לא צריכים לטרוח כלל אלא רק להזמין את האורחים או לבוא בעצמכם ולהשאיר לשף ולצוות שלו את כל העבודה שצריך לעשות. שירת הסירים של ירון חן מציעה לכם חוויית גורמה אמיתית בכל מקום שתרצו לחוות אותה להנאתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here