בניית אפליקציה לאיפון

 

יש לכם רעיון נהדר שנראה לכם רווחי? היום, הרבה יותר קל מתמיד לעשות עם זה משהו פרודוקטיבי ולהוכיח לעצמכם שגם אתם יכולים. בטוח שזה משהו ששמעתם לא פעם וגם שאלתם את עצמכם כמה מכל זה מעשי באמת, כאשר אינכם אנשי הייטק ואין לכם בכלל הבנה בכל מה שקשור לכתיבת קוד או מה זה בכלל. זה לא הכרחי וזה אפילו יותר פשוט ממה שחושבים. כל מה שצריך הוא רעיון טוב למטרת בניית אפליקציה ולמצוא את האנשים הנכונים שיוכלו לקחת את הרעיון שלכם וליישם אותו בפועל. למטרה זו בדיוק עובדים בחברת web-map, שמתמחה בעבודה עם אנשים "רגילים" שלא חלמו מעולם על קריירה בהייטק, אבל מצאו את עצמם עם רעיון מצוין והחליטו להוציא אותו לפועל. את ההיבטים הטכניים הם משאירים למומחים והם עצמם עובדים על כל מה שמסביב, על מנת לדייק בתכנון האפליקציה ובהנגשתה לקהל.

בניית אפליקציה

מה צריך לדעת?

מלבד רעיון טוב אתם צריכים להיות די סגורים על עצמכם מה בדיוק האפליקציה שלכם יכולה לעשות למען הלקוחות שלכם. זה נשמע נהדר שאתם רוצים לפתח אפליקציה אבל אם לא תהיה לה ביקוש ואם היא לא תמלא אחר כל הציפיות שתליתם בה היא לא תהיה שימושית וההשקעה שלכם תהיה לחינם. לכן, אם אינכם בטוחים איך לפתח ולעבוד על האפיון שלה בחרו אנשי מקצוע שכבר התמחו בעבודה עם אנשים שבאו אליהם עם החלומות שלהם. התפקיד שלהם הוא לקחת את החלום והרעיון ולבנות אותו צעד צעד. זה מתחיל בשאלות פשוטות כמו: אוקי, אז מה אני יכול להרוויח מזה? או איך זה מקל עליי בחיים או מה זה יכול לעשות למעני? וזה מסתיים ב"אז איך אתם רוצים שזה ייראה?", "מה אתם אוהבים לקבל באפליקציה שלכם?". 

פיתוח אפליקציה

מאיפה שואבים השראה?

דרך מצוינת לשאוב השראה ולקבל רעיונות על עיצוב ופיתוח אפליקציה לאיפון, היא להתנסות כמה שיותר בעולם הזה של אפליקציות. ראשית, תוכלו להבין בשטח עד כמה התחום הזה מתקדם ורב גוני. שנית, תוכלו לקבל רעיונות על שימושיות וחוויית משתמש טובות ויעילות יותר. כשזמן הקשב של לקוחות יורד אין ברירה אלא להקל עליהם ולתת להם הכל מהיר ומובן ומבלי סיבוכים שונים, כדי להגדיל את הסיכוי שהם יוכלו לרצות להישאר באפליקציה שלכם. אם אינכם בטוחים איך זה נעשה, תמיד תוכלו לשאול את אנשי המקצוע של חברת web-map. הם כבר יסבירו לכם על הסוגים השונים של אפליקציות ושימושים שלהן.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here