מי אמר שאתם חייבים לשלם כל כך הרבה על אינטרנט?

אנחנו גולשים בפייסבוק, מעלים תמונות לאינסטגרם, מוצאים מידע דרך גוגל וצורכים אקטואליה דרך אתרי החדשות. בין אם שמתם לב לזה או לא, האינטרנט הוא המצרך הכי שימושי, וגם הטלפון והטלוויזיה מתחרים בו במדד הפופולריות. מצד שני, זה שאתם צריכים את השירותים האלה לא אומר שאתם חייבים לשלם המון כסף מדי חודש. בטח כשאפשר להוזיל את העלות – ואפשר.

על מה אתם באמת משלמים?

יכול להיות שקיבלתם שירות מסוים בחינם, אבל רק לתקופת התנסות, ואולי אישרתם תוספת לחבילה שלכם אבל היום היא עולה הרבה יותר ואתם בכלל לא זקוקים לה. חבילות אינטרנט כוללות לא רק את הגלישה עצמה, וכך הן עשויות לעלות לנו קצת יותר – גם אם זה נראה לנו ברור מאליו. השוואת מחירים דרך אתר "משתלם לי" היא דרך נהדרת לגלות האם התשלום החודשי שלכם הגיוני, והאם אפשר לחסוך. סביר להניח שהתשובה היא כן, וע"י פעולה קצרה ופשוטה תוכלו הרבה כסף.

מחיר הסלולר – לא רק שיחות

פעם שילמנו המון כסף לכל דקת שיחה או הודעת טקסט, אבל היום המחירים נמוכים משמעותית. תחרות גדולה ורפורמת הסלולר שינו את החוקים והמחירים צנחו בעשרות ואף מאות אחוזים. למרות זאת יש עדיין דרכים להוזיל את עלות עוד יותר, בוודאי אם אתם משלמים על שירות שאתם לא לגמרי צריכים. אולי חבילת הגלישה שלכם גדולה מדי ואולי אתם משלמים על המענה הקולי שאתם אפילו לא זוכרים מה הקוד שלו? השוואת מחירים סלולרי היא הדרך לשנות את המצב ולקצץ הוצאות.

חבילות הערוצים שמתאימות לכם באמת

יש מי שאוהב כדורגל ומי שמעדיף את ערוצי המוזיקה, ואם יש לכם ילדים – סביר להניח שאתם רוצים להציע להם תכנים שמתאימים לגיל שלהם. מצד שני, אם הם כבר מזמן הורים לילדים משלהם אין סיבה שתשלמו על חבילת הילדים, ואם חבילת הטבע לא מדברת אליכם, אין סיבה לשלם עליה. בקיצור, אתם יכולים לשלם פחות על שירותי הטלוויזיה וגם לבחור חבילת טריפל שתשלב בין ערוצים מתאימים לאינטרנט וטלפון – וגם בחשבון החודשי תשלמו פחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here