קרדיט: hue.co.il

מודל 3d design הוא מודל חדשני ופורץ דרך, המודל מייצג תהליך של פיתוח ייצוג מתמטי של משטחים שונים, בין אם משטחים אלו הם אובייקטים דוממים, אובייקטים חיים או בעלי שלושה ממדים, התוצאה הסופית של תהליך היצירה היא מודל התלת מימד. אז אם אתם מעוניינים בסרטון תדמית לחברה שלכם בעיצוב תלת מימדצרו קשר עם HUE studio.

 

השיווק נעשה יותר נוח

על מנת לשווק מוצר בצורה הטובה ביותר עלינו לשים לב למספר דגשים חשובים בשביל שהמוצר שלנו אכן יצליח ויצבור תעופה רבה בנושא. הפלטפורמה- אחד מהדברים היותר חשובים זה איפה אנחנו בוחרים לשווק את המוצר שלנו בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם, או כל מקום פרסום אחר, הוכח ששיווק מוצר שמתבצע דרך סרטונים וקטעי אנימציה זוכה לפופולריות רחבה יותר ולפרסום גדול יותר, כמו כן חשוב שנפרסם אותו במדיה החברתית שכן במקומות כאלה המוצר יזכה לפרסום רחב הקיפים במיוחד בשל העבודה שכולנו נמצאים במדיות החברתיות במרבית היום שלנו, טיפ נוסף זהו טיפ היצירתיות, חשוב שנקפיד על משהו ייחודי שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלנו ויגרום לקהל היעד שלנו להתלהב מהמוצר ולרכוש אותו בסופו של דבר.

 

חווית היצירה בתלת מימד

בבחירת סטודיו לאנימציה תלת מימד חשוב שנקפיד על מקצועיות הסטודיו ועל רמת הניסיון שלו באנימציות תלת מימד, חשוב שהסטודיו יציג לנו יצירות שלו לפני, ודברים שהוא עשה לפני כדי שנוכל לראות את רמת האנימציה, ואם זה מה שאנחנו מחפשים, בסטודיו HUE נציג בפניכם מספר סרטוני אנימציה ברמה הגבוהה ביותר עם דגש על הפרטים הקטנים, בסטודיו אנחנו מתגאים בצוות פשוט מעולה שעושה עבודה מדויקת להפליא בתחום האנימציה ומגיעה לרמת גימור מושלמת, ובדיוק לפי צורכי הלקוח שלנו, לפרטים נוספים.

טלפון: 052-5937373

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here