עורך דין לענייני תכנון ובנייה
credit: pixabay

לאחר תאונה קשה, זה נורמלי שיהיו לכם שאלות. איך תיראה ההחלמה שלכם? מתי ואיך אפשר לחזור לעבודה למרות הפציעות? מה אתם צריך לעשות הלאה? "האם אני צריך עורך דין נזקי גוף?" היא אחת השאלות החשובות ביותר שאנשים רבים ישאלו בעקבות תאונה. התשובה, כמעט תמיד, היא כן. משרד עורכי דין נזיקין מקצועי ילווה אתכם בתהליך ויעזור לכם למצות את הזכויות שלכן וייתן מענה על שאלות. ככל שתקדימו לגשת למשרד עורכי דין טולדנו ושות', כך עורך הדין לפגיעות אישיות שלכם, שילווה אתכם בתהליך, יוכל לפתור את המקרה שלכם בקלות וביעילות.

כמה דרכים מפתיעות שלא ידעתם בהן עורך דין תאונות דרכים יכול לעזור לכם

לעורכי דין יש כישורים מרבים ומגוונים,. עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לכם בכמה דרכים:

  • סיום חקירה מקצועית- לחברות ביטוח עשויות להיות חוקרים משלהן שיתעדו את זירת התאונה, יראיינו עדים ויפתחו תיאוריות לגבי אופן התרחשות האירוע. לעורך הדין שלכם יהיה סגל ייעודי של אנשי מקצוע שהם משתמשים בו בדרך כלל וידעו מי יכול לסייע.
  • חיבור לספקים רפואיים- עורך דין נזקי גוף עשוי לקיים קשר עסקי עם איש מקצוע רפואי אשר עשוי להסכים לספק שירותים רפואיים לטובת עיקול על כל פשרה או פסק דין עתידיים. הם עשויים גם להיות בעלי ניסיון רב יותר בהבנת פציעות חמורות ועשויים להמליץ ​​על מומחה מסוים שסיפק תוצאות מעולות במקרים קודמים.
  • מעריך נזקים טוב יותר- נפגעי תאונות רבים חושבים רק על ההשפעה המיידית של תאונה. אחרי הכל, יכול להיות שהם מקבלים שיחות טלפון מטרידות מהבנקאי שלהם. עם זאת, עורך דין תאונות עבודה בצפון מטפל במקרים אלו באופן שגרתי ויכול לסייע בזיהוי הערכה מדויקת יותר של ההשפעה האמיתית וארוכת הטווח של פציעות, כגון אובדן כושר השתכרות אם התאונה הותירה את הנפגע נכה. עורך דין נזקי גוף עשוי גם לבקש עזרה מכלכלן או חשב שכר בהערכת ההשפעה של תאונה לכל החיים.
  • בעל ניסיון במגוון תהליכים משפטיים- עורך דין נזקי גוף יכול לסייע במספר פורומים שיפוטיים שונים. לדוגמה, הוא עשוי לסייע במשא ומתן בלתי רשמי מול חברת הביטוח לפני או לאחר הגשת תיק לבית המשפט. לחילופין, הוא עשוי לסייע בהתדיינות בתיק אם הצעת הפשרה אינה מספקת את הלקוח או שהתביעה נדחתה. בנוסף, עורכי דין נזקי גוף יכולים לסייע גם בסוגים אחרים של פורומים כגון יישוב סכסוכים חלופי.

עורכי הדין המקצועיים במשרדם של טולדנו ושות', בעלי ניסיון רב שנים בייצוג נפגעים בתביעות של נזקי גוף הנגרמו מתאונות עבודה ותאונות דרכים, ישמחו לעבוד לרשותכם והעניק עבורכם את השירות המקצועי ביותר בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here