נותנים את הכל בקול

האם אי פעם עצרתם לחשוב מהי המלאכה הנדרשת לצורך ביצוע משימת ההקלטה, הקריינות והדיבוב המלווים אתכם מכל עבר? עבודות הקריינות מופיעות בהכוונה טלפונית מוקלטת, בתשדירים ובפרסומות, בדיבוב סרטים או סדרות מצוירות ובמגוון רב של פרויקטים נוספים. מלאכת הקריינות דורשת יכולות מקצועיות ומנוסות, אך יש עוד הרבה מעבר לכך בכדי לספק תוצאה מוצלחת. כל זאת ועוד בפסקה הבאה.

מקריינים באופן מקצועי

קריינות מקצועית נדרשת לצורך תחומים רבים, החל מסרטי תדמית והדרכה, היי-טק ורפואה וכלה בסרטונים ואנימציות. חשיבות הבחירה בקריין מקצועי ודובר אנגלית הינה רבה. אלו הגורמים המשפיעים על כך –

  • הגשה מקצועית – לבטא את המילים בקול זה לא מספיק כלל. מגיש מקצועי יודע להעביר את המסר באמצעות שימוש בקולו בלבד, תוך הדגשת המילים העיקריות. בנוסף לכך, מגיש מקצועי יכול להעביר את המסר הרגשי לשומע.
  • הקלטה מקצועית – קיימים קריינים המקליטים באולפני סטודיו חיצוניים משוכללים ואילו קיימים קריינים אחרים המקליטים ישירות בסטודיו שלהם. בחירה בקריין המקליט בסטודיו משלו מבטיחה לכם תוצאות מעובדות, ערוכות ונטולות רבב. בנוסף, לאולפן מבודד ומצויד בציוד הקלטה טכנולוגי משוכלל ישנה השפעה מכרעת על איכות תוצר ההקלטה.
  • אנגלית ברמת שפת אם – כאשר אתם מעוניינים לפנות לקהל הרחב, הקלטה בעברית אינה משרתת את המטרה, שכן השפה הבינלאומית הנפוצה ביותר הינה כמובן האנגלית. לכן, יש צורך לבחור בדובר אנגלית ברמת שפת אם בכדי שיהגה את הביטויים המורכבים כראוי ובאופן מובן גם לשומע מעבר לים.

מקריינים באנגלית ניטרלית

אנגלית מדוברת בכל רחבי העולם ובשל כך קיימים מבטאי אנגלית רבים, ובהם אנגלית בריטית, אוסטרלית, קנדית ועוד. ולכן, כאשר אתם ניגשים לחפש קריינים מקצועיים דובר אנגלית שפת אם, חשוב להבין אל איזה קהל יעד תרצו לפנות. בחירה באנגלית אמריקאית ניטרלית תגביר את הסיכוי לפנות לקהל רחב יותר (ולא באופן ייעודי לקהל דובר אנגלית מסוים) ובכך להגביר את הסיכויים לקלוט את המסר ולא להתרכז במבטא.

VICTORIA'S VOICE – ויקטוריה היא הקול שלכם

ויקטוריה פיינרמן הינה קריינית מקצועית ואף חברה בארגון הקריינים העולמי וגם בזה שבישראל. ויקטוריה הינה ילידת ארה"ב ודוברת אנגלית ניטרלית ונטולת מבטא אזורי. מלבד זאת, היא עשירת ניסיון בקריינות מקצועית משנת 2001 וסיפקה את קולה לאלפי פרויקטים בארץ ואף בעולם. לוויקטוריה אולפן הקלטות מקצועי שבו היא מבצעת פרויקטים ורסטיליים ללקוחותיה הרבים ברחבי הארץ והעולם תוך התחייבות לעבודה מקצועית, זריזה ואיכותית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here