קורסי גמול השתלמות מעניינים וחשובים

במכללת אינטלקט אקדמון פועלת חטיבת גמול השתלמות המקיימת לאורך כל השנה עשרות קורסים בתחומים שונים. מדובר בקורסים מעשירים, מעניינים וחיוניים לעובדים ומנהלים כאחד, המאפשרים לשפר יכולות אישיות ובינאישיות, להביא ידע חשוב ועדכני אל הארגון, ולהתקדם לעבר אתגרים ותפקידים חדשים. לפניכם מספר דוגמאות לקורסים המוצעים כיום על ידי חטיבת גמול ההשתלמות במכללה שלנו.

קורס ניהול פרויקטים

אנו מציעים שני קורסים בניהול פרויקטים – קצר וארוך. הקורס הארוך נפרש על פני 100 שעות אקדמיות ומעניק לתמידים הכרה והבנה של מושגים טכניים הנוגעים לניהול פרויקטים. זאת בנוסף להכרה והבנה של מרכיבי ניהול מיוחדים בפרויקטים, לרבות מרכיבים קונספטואליים הקשורים לשיווק הפרויקט. מדובר בקורס חיוני לכל איש ואישה אשר במסגרת תפקידם נדרשים מעת לעת לניהול פרויקטים, או רואים את עצמם מיועדים לתפקידים אלו ומעוניינים להוכיח ידע והסמכה רלוונטית. קורס זה חולש על קשת רחבה של נושאים המועברים בהרצאות מרצים ואורחים, לימודים עיוניים, תרגילי סימולציה, דיונים ומחשבים. כך למשל, השיעורים יעסקו בכלים, טכניקות וגישות לניהול פרויקטים, הצגת פרויקטים ושיווקם, מיומנויות ניהול, המחשב כאמצעי לתפעול וניהול פרויקטים, ניהול של פרויקטים במצבי אי ודאות, וניהול משאבים בפרויקט. כמו כן, השיעורים בקרוס יעסקו בין היתר בבניית לוחות זמנים לפרויקט, הקשרים שבין תקציב, עלויות ובקרה, יסודות כלכלת השוק והמגמות במשק המקומי, והדרכת והטמעת פרויקטים.

קורס פיתוח קריירה

קורס פיתוח קריירה של חטיבת גמול ההשתלמות נפרש על פני 40 שעות אקדמיות, ומטרתו העיקרית היא לאפשר לתמידים להכיר את מקום הקריירה בעידן המודרני ובעולם המשתנה. זאת בנוסף להכרת הבסיס התיאורטי והיישומים שלו לבחירת מקצוע ולפיתוח קריירה. מדובר בקורס המתאים במיוחד לעובדים ומנהלים בארגונים אשר במסגרת תפקידם יש להם נגיעה לכוח האדם, או שרואים את עתידם במחלקות משאבי האנוש, וכמו כן למי שתחום פיתוח הקריירה מעניין אותו באופן אישי. השיעורים שמבוססים על הרצאות עיוניות ועל סימולציות עוסקים במגוון נושאים, ביניהם התפתחות הקריירה לפי פרדיגמה מיטבית, עבודה, מקצוע וקריירה, תכנון והתפתחות קריירה בעידן הפוסט מודרני, בחירה מקצועית ובגרות מקצועית. כמו כן, השיעורים במסגרת הקור יעסקו בתיאוריות וגישות להתפתחות קריירה ובחירת מקצוע, זהות האני, זהות מקצועית וזהות מגדרית, חינוך לקריירה על פי גישה מערכתית אינטגרטיבית, ועוד.

קורס עבודת צוות

זוהי דוגמא נוספת לקורס חיוני עבור כל מי שבמסגרת תפקידו עובד בצוותים, אחראי על עבודות המתנהלות בצוותים, או רוצה להתפתח ולהתקדם לתפקידים אלו. הקורס נפרש על פני 50 שעות אקדמיות ועוסק בדינאמיקות המתקיימות בקבוצות עובדים, תוך הקניית מיומנויות וכלים להובלה של צוותי עבודה אפקטיביים. התכנים מועברים באמצעות לימודים עיוניים ובשילוב של תרגילים קבוצתיים ואישיים, דיונים והתנסות פעילה. בין היתר, קורס יעסוק באפיונים של הצוות האפקטיבי, שלבים בהתפתחות צוותים, תהליכים קבוצתיים בקבלת החלטות, ניהול ישיבות צוות, ועוד.

המעוניינים בפרטים נוספים על קורסי גמול השתלמות מוזמנים להתקשר אל מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9223.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here