הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה
credit: canva.com

הקמת עסק היא לא עניין פשוט. גם אם החלטתם שזה הדבר הבא שאתם רוצים לעשות, יש לכם תוכנית מגירה לטווח הרחוק והקרוב ואתם מעולים במה שאתם עושים עדיין ישנם לא מעט אתגרים בדרך להקמת עסק. העניין הכלכלי והפיננסי הוא כמובן אחד האתגרים המרכזיים שעומדים בפני המעוניינים להקים עסק או בעלי עסק שנמצא בתחילת דרכו. עם זאת, אתגרים כלכליים עומדים בפני כל עסק, גם כזה שכבר עומד על הקרקע במשך מספר שנים. הפתרון לכך הוא שילוב בין התנהלות פיננסית נכונה באופן שוטף וניהול נכון של העסק מבחינה כספית יחד עם מציאת מקורות שיתנו לכם אשראי ומימון שנדרשים כמו אויר לנשימה לפחות בתחילת הדרך. אנו ב NPI מספקים לכם את שניהם: גם ליווי עסקי ופיננסי וגם מציאת פתרונות פיננסיים שיאפשרו לכם לעמוד על הרגליים.

הבנק פחות מחייך אליכם? יש מקורות אחרים

כאמור, מציאת מקורות מימון שיאפשרו לעסק להתנהל ולצמוח גם אם ההכנסה השוטפת עדיין לא מספיקה לכך היא חיונית. עם זאת,  חשוב למצוא מקורות שיתנו לכם את המימון בתנאים נוחים כדי שההחזר לא יכביד עליכם. הלוואה חוץ בנקאית לעסקים בנויה במיוחד בהתחשב בכך שבתחילת דרכו עסק נמצא במצב הרגיש ביותר ובהמשך יוכל להחזיר את ההלוואה בצורה משמעותית יותר מאשר בהתחלה. פעמים רבות הבנק לא ממהר לפתוח את הכיס עבור עסקים חדשים ולכן פניה לגופים חוץ בנקאיים מוכרים ומאושרים כמו חברות אשראי, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד תיתן לכם השלמה של הסכום הנדרש לכם או אפילו תספק את כולו. חיפוש אחר מקור הלוואה ידרוש מכם הרבה מאוד בירורים. פניה אלינו תחסוך אותם. אנו נמצאים בקשר רציף עם החברת והגופים הגדולים במשק ונמצא עבורכם הלוואה בתנאים הטובים ביותר עבורכם.

הלוואה חוץ בנקאית – הפתרון להוצאות גדולות או דחופות

מלבד העסק שהקמתם אתם זקוקים לסכום כסף גדול מכל סיבה אחרת? לכולנו יש מדי פעם הוצאות גדולות או פתאומיות. זה יכול להיות אירוע גדול כמו חתונה או בר מצווה, רכב שרוצים להחליף ועוד. אם אלה סיבות משמחות לצורך בסכום גבוה ישנן לעיתים סיבות פחות משמחות כמו מחלה של בן משפחה. אנו מבטיחים לספק לכם הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה בסכום ובתנאים המתאימים. הקשר השוטף שלנו עם מגוון רחב של חברות פיננסיות מאפשר לנו למצוא לכל לקוח את ההלוואה בסכום ובתנאים המתאימים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here