קרדיט Canva

ככל שמדברים יותר על לגיטימציה של קנאביס וככל שמתפשטת תופעת השימוש בסמי מסיבות למיניהם גם בקרב חוגים נורמטיביים, כך יותר אנשים מסתבכים בעבירות שקשורות לסמים. חלקן נובע מחוסר הבנה של החוק וחלקן נובע מכך שאינם זהירים, או שהם נתפסו בבדיקות שאינן תמיד חוקיות. זה נכון במיוחד כאשר נתפסים עם כמויות שמוגדרות גם כמספיקות לסחר ולא לשימוש עצמי ואז נוספים סעיפים נוספים לכתב האישום. איך שלא מסתכלים על השימוש האסור בסמים לא חוקיים, חשוב לקבל את ההגנה הטובה ביותר של עורך דין סמים וכמה שיותר מוקדם. בצורה כזאת אפשר למנוע הרבה מאוד סנקציות ומגבלות שיכתימו את שמכם הטוב וישפיעו עליכם לכל החיים. סמים מכל סוג ובכל כמות מחייבים את הטיפול המקצועי בלבד מבלי לדבר עם המשטרה לפני שמתייעצים עם עורך דין פלילי. משרד עו"ד בנימין מלכא מציע לכם את הסיוע הנדרש בכל מקרה שבו אתם זקוקים לעזרה בתחום הפלילי כדי להגן על הזכויות המלאות שלכם.

לא לדבר מבלי להתייעץ

חקירות משטרה זוכות לשמות שונים אבל בסופן תמיד יכול לבוא הרגע שבו מודיעים לכם שאתם נחקרים באזהרה, ואתם לא מבינים איך הגעתם לזה. זה קורה אם לא קיבלתם הדרכה לפני חקירה משטרתית מעורך הדין שמייצג אתכם ומסביר לכם מה אסור לומר. שוטרים יצפו מכם לומר מה שהסבירו לכם לומר ולכן ינסו להוציא מכם כל פרט מידע שקושר אתכם לסיפור שבגללו זומנתם לחקירה. אין שום דבר תמים בהליך כזה משום שלמשטרה יש אינטרס ברור למצוא את מי שביצע את הפשע, או למצוא מישהו שימסור עליו מידע. בכל מקרה, אתם בבעיה אם תקשרו את עצמכם למקרה ולכן חשוב לקבל הנחיות ברורות מה מותר לכם לומר.

איך להסתדר במקרה של כתב אישום

אם מוגש נגדכם כתב אישום זה הרגע להתחיל לתכנן את התכנית האסטרטגית שתציל אתכם מהרשעה, ותבחן אפשרויות נוספות. כשאתם מיוצגים על ידי עורך דין פלילי מוביל שיש לו את כל הניסיון הנדרש והוא יכול להוביל אתכם במשפט בתקווה לזיכוי, יש מי שנלחם על הזכויות שלכם ואתם צריכים להפקיד את עצמכם לטיפולו המקצועי המסור. זה מחייב שיתוף פעולה ואמון והבנה שלפעמים המערכת אינה נענית לכל בקשה שלכם ולכן גם לפעמים תרגישו את הייאוש. גם ברגעים כאלה עו"ד בנימין מלכא פועל על מנת לסייע לכם ולהשיג למענכם את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here