בוצ'ר
credit: canva.com

פירוש המילה בוצ'ר מאנגלית היא קצב. מאחר שפעם קצבים היו משתמשים בבולי עץ גדולים לחיתוך הבשר שלהם עליהם, כיום קרש חיתוך מעץ טבעי המשמשת אותנו לעבודה במטבח, בשפת העם נקרא בוצ'ר. יש הרבה מה לאהוב בקרשים לחיתוך עץ מלא: תענוג לחתוך עליהם הם עדינים יותר עבור הסכין שלכם והם הרבה יותר יפים מפלסטיק.

החיסרון היחיד של עץ הוא שהוא נוטה להתעוות ולכן דורש יותר טיפול מפלסטיק – יש לשטוף את העץ ביד ולשמן באופן קבוע. לוח מעוות הוא טרגדיה אמיתית במטבח. אבל על ידי טיפול נכון בקרש חיתוך העץ שלכם, אתם יכולים לעזור לו להימנע מגורל זה כך שהוא ימשיך לשרת אתכם שנים רבות, אם כמובן הוא מיוצר באופן איכותי ומעץ מתאים. חברת וירן תעשיות מייצרים בוצ'רים ממגוון עצים, במגוון גדלים וצורות ייחודיות, כך שאם רכשתם את הבוצ'ר של וירן תעשיות אתם יכולים להיות רגועים לגבי האיכות שלו.

באילו חומרים כדאי לנקות את הבוצ'ר שלכם?

  • מרית מתכת יכולה לשמש אתכם כדי לגרד בעדינות מזון תקוע או כדי להסיר מלח יבש מהקרש, אם אתם משתמשים במשחת מלח ולימון כדי להיפטר מריחות.
  • סבון כלים וספוג כלים עדין
  • מגבת כלים נקייה ומגבות נייר העוזרות לספוג כמה שיותר מים מהקרש לפני שמאפשרים לו להתייבש באוויר. השתמשו במגבות נייר כדי למרוח שמן מינרלי או שעווה על הלוח שלכם.
  • שמן מינרלי, שעוות דבורים או תערובת שמנים הבטוחה לשימוש במזון משמשים לשימון בוצ'ר כדי למנוע בלאי מהיר.
  • סודה לשתייה מסירה כתמים קשים מקרש חיתוך מעץ מלא.

כדי לשמור על בוצ'ר במצבו הטבעי וכמובן ללא פגמים וריחות רעים השתדלו להשתמש בחומרי ניקוי טבעיים אשר לא יפגעו בלוח.

כמה זמן לוקח לנקות בוצ'ר?

ניקוי יומיומי אורך בדרך כלל דקה או שתיים בלבד, וכך גם מריחת השעווה על הקרש שתצטרכו לעשות בערך פעם בחודש, תלוי בסוג העץ ובאקלים בו אתם חיים. אך לאחר מריחת השמן, יעברו מספר שעות עד שהוא ייספג בעץ. כדי להבין כיצד לטפל בבוצ'ר שלכם בצורה הטובה ביותר שתעזור לכם לשמור על אורך חייו, התייעצו עם המומחים של וירן תעשיות. ואם עדיין אי לכם קרש חיתוך מעוצב מעץ מלא זה הזמן לרכוש אחד מהטובים ביותר בשוק. וירן תעשיות- צרו קשר עוד היום!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here