קרדיט: canva

בשביל לבחור יועץ אינסטלציה אמין ומיומן יש לבחון מספר פרטים אשר נוגעים להתמחותו של היועץ, הסמכתו, אמינותו, השירות אשר הוא מעניק ועוד. כמו כן חשוב שהיועץ יידע להתעסק במגוון תחומים כמו למשל איזה ברז לבחור בהתקנת ברזים מומלצים תוך הקפדה על התקנה איכותית ומדויקת שלהם ובחירת הברז המושלם עבורכם לכל צורך, דבר נוסף הינו תיקון והחלפת צנרות אשר כאן חייב יועץ ברמה הגבוהה ביותר שידע בדיוק איזה סוג צנרת הוא מחליף וכן שהיועץ יעשה שימוש בכלים האיכותיים ביותר בשביל החלפת צנרת בצורה נכונה, כמו כן גם איתור נזילות זהו תחום התמחותו של היועץ שכן הוא ידע לזהות את הנזילות באופן ממוקד ואיכותי תוך כך שהוא משתמש בכלים האיכותיים ביותר בשביל זה. לשם כך תוכלו לפנות לחברת המעיין-שירותי אינסטלציה אשר הינה בראשותו של זאב פוקס. זאב הינו אינסטלטור מוסמך מטעם משרד העבודה וכן בעל ניסיון של למעלה מ25 שנים בתחום האינסטלציה וכן גם קבלן רשום ברשם הקבלנים לעבודות אינסטלציה. בחברה יספקו עבורכם צוות מיומן ואיכותי אשר ייתן לכם מענה לכל בעיית אינסטלציה תוך כך שהם נוגעים בכלל התחומים השונים.

להחליף ולשפר ברמה איכותית

תיקון צנרת מים הינו דבר אשר יש לעשותו על ידי אנשי מקצוע מיומנים שכן ישנו שוני בין צנרות המים השונות ועל כן יש צורך באנשי מקצוע איכותיים אשר יודעים לטפל בשלל הצנרות. כמו כן חשוב שהאינסטלטור אותו שכרתם לעבודה זו יהיה אדם אמין, שירותי ומקצועי וכן שיעשה שימוש בכלים החדישים ביותר והאיכותיים ביותר לשם תיקון הצנרת. במידה והצנרת שלכם בעלת וותק של למעלה מ10 שנים ישנו צורך לפנות לאינסטלטור אשר יוודא שהיא אכן תקינה ושאפשר לעבוד איתה כמו שצריך.

לנקז את כל החומרים

מפריד שומנים הינו מיכל אשר תואם לגודל העסק וזאת לפי הדרישות של משרד הבריאות וכן גם של המשרד לאיכות הסביבה. למפריד השומנים מתנקזים כל הנוזלים מהעסק ואז מתבצע תהליך הפרדת שומנים שבו הנוזלים אשר אין עליהם שומן הולכים למערב הביוב והשומן למיכל. כמו כן מקומות כמו מסעדות, מטבחים מוסדיים, מוסכים ועוד עושים שימוש במפריד זה לפי החוק. על מנת להתקין מפריד שומנים ישנו צורך באנשי מקצוע איכותיים ומיומנים אשר יתאימו עבורכם את מפריד השומנים בצורה מדויקת לפי גודל העסק שלכם ולפי צרכיו, כמו כן גם נבחן את מערכת הביוב שלכם. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של חברת המעיין-שירותי אינסטלציה אשר הינה מתמחה בכלל שירותי האינסטלציה כמו למשל: תיקון צנרת מים, התקנת מפריד שומנים, איתור נזילות ועוד, תוך כך שהיא מקפידה על צוות מיומן ותודעת שירות מדהימה, בנוסף בעלי החברה זאב פוקס הינו אינסטלטור מוסמך ובעל ניסיון של מעל ל25 שנים בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-5756619 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here