credit: pixabay

ניהול הכספים

כל חברה וארגון, החל מהקמתו נדרשים להוצאת חשבונות, תשלומי ספקים והכנת משכורות בשלב בו מועסקים עובדים. כל ארגון נדרש לדווח באופן תקופתי לשלטונות המס על הנעשה בכספי החברה ולכן, זהו תפקיד חשוב לתפקוד החברה או הארגון ולכן כניסה לתפקיד דורשת ידע מקצועי אותו רוכשים בקורסים של לימודי חשבונאות. לימודי חשבונאות מתאימים לאנשים שאוהבים מספרים ומתחברים לעולם הפיננסי. לימודים אלו מאפשרים לתלמיד כניסה לתפקידים בהנהלת חשבונות.

מכללת אורנס היא מכללה המציעה מגוון רחב של קורסים והכשרות ברמה מקצועית גבוהה, המאפשרת לתלמידיה קרש קפיצה לעולם התעסוקה. הלימודים במכללה הם ברמה גבוהה, אנושית ועדכנית.

שכר העובדים

תפקיד חשב שכר הוא תפקיד בתחום הכספים והוא חשוב מאוד להצלחתו של ארגון- פרטי וציבורי כאחד. חשב שכר אחראי על שכר העובדים והוא נדרש לידע מקצועי בכמה תחומים. תפקיד זה אינו נוגע אך ורק בחישובי שכר, אלא מצריך ידע גם בדיני עבודה, מיסוי וגם ביטוח לאומי. חשב שכר נדרש לפעול על פי החוק ולכן חייב להיות בעל ידע מקצועי מתאים ולכן, אנשים המתעניינים במספרים ובחשבונאות פונים אל קורס חשב שכר המאפשר להם לרכוש את הידע המקצועי הרלוונטי, בין אם תיאורטי ובין אם מעשי.

הערך של כל נזק

נזקים לרכוש יכולים לקרות ממספר של מצבים כמו פריצה לבית או לעסק, פריצה של אש, אסונות טבע ועוד. לכל נזק לרכוש יש השלכה כספית וניתן לאמוד את עלות הנזק שנגרם. בחינת היקף הנזק ואומדן הערך הכספי נעשה על ידי שמאי רכוש מוסמך, אשר בוחן את המצב בהתאם מול פוליסת הביטוח או מול מס רכוש במקרה שאין ביטוח. כיום, שמאים אינם נדרשים לרישיון ולכן רבים יכולים לעסוק בתחום זה. לאור עובדה זו, בעת עבודה עם שמאי, כדאי לבחור איש מקצוע אשר עבר קורס שמאות רכש בהסמכת משרד העבודה ולו הכשרה מתאימה.

מכללת אורנס היא מכללה רב תחומית אשר מספקת ידע וכלים להשתלבות בשוק העבודה באמצעות מגוון רחב של קורסים והכשרות. המכללה מציעה שירות מקצועי ומלווה את תלמידיה באופן אישי לאורך כל הדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here