שלום לכל הגולשים.

אחרי שלמדם את השלבים בשיווק אתרים, קידום אתרים ומכירות מוצרים אני רוצה לתת לכם ייעוץ נוסף בתחום השיווק והמכירות, ואספר לכם על חשיבות האיפור והאסתטיקה בתחומים אלו.

אין זה סוד שהלקוח תמיד בוחן את זה שעומד מולו בין אם זה רק מוכר או בעל העסק ובמידה ועיני הלקוח רואות משהו נעים מול העיניים שלבי המכירה יהיו קלים יותר. קחו לדוגמה סיטואציה שבה עומד בפני הלקוח מוכר בעל ריח גוף לא נעים – הלקוח ימשוך מיידית שלב אחורה, ולא יהיה מעוניין בהמשך התקשרות עימו, אפילו אם יפעל לפי כל שלבי השיווק שלמדתם.

אז הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

תמיד תחזיקו דאודורנט או בושם אתכם על מנת לרענן את ריח הגוף במהלך יום עבודה או לפני פגישה.

במידה והנכם מעשנים, שימו בפה מסטיק אחרי העישון.

בנוגע לאיפור הקפידו להתאפר תמיד, אתן אף פעם לא יכולות לדעת מתי תפגשו לקוח פוטנציאלי, ומראה הוא המפגש הראשון.

אני מבין שהרבה נשים טוענות שאין להן זמן להשקיע בבוקר, אז הרי לכן שיטת איפור ב-5 דקות מבית היוצר של שולה ארזי, מאפרת מקצועית:

"

על פנים נקיות הניחי 5 נקודות של מייק אפ ומרחי עם האצבעות, הניחי מעט מייק אפ בהיר יותר מתחת לעיניים –על השקיות השחורות ועל גבי העפעף עצמו ומרחי בעדינות.

קחי את מברשת הסומק שלך, תיטבלי אותה בפודרה והניפי באחידות על כל הפנים על מנת לקבע את המייק אפ.

הניחי צללית ורודה על כל העפעף, עיפרון שחור מתחת לעין, הרבה מסקרה, סומק ורוד עדין על הלחיים וגלוס תספיקי לשים במעלית בדרך….. ואת מוכנה ליום עבודה!

השיטה מדודה בזמנים ואם בפעם הראשונה את מצליחה להגיע לזמן של 7 דקות אני ממליצה לך להתאמן שוב ושוב ובכל פעם אני מבטיחה לך שהזמנים שלך ישתפרו, ובפעם השלישית תצליחי ב- 5 דקות. "

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here