קרדיט canva

חברות המבקשות להפיץ את מיתוג החברה ולהיעזר בו, משתמשות באריזות בהתאמה אישית, אשר הינן למעשה מוצרי אריזה ממותגים כגון אריזות קרטון ממותגות ששם החברה מוטבע עליהן. אריזת הקרטון הממותגת מעבירה מסר לסביבה אודות המוצר, המותג והחברה. באופן זה היא מסייעת למוצר לקבל הכרה סביבתית וכך מגבירה את הזיהוי והמודעות של הסביבה כלפי המותג. באופן זה, יכולים הלקוחות הפוטנציאליים לזהות את המותג של החבה הספציפית, מתוך מראה האריזה הממותגת. עסקים רבים כיום מוכרים רק בסביבתם הקרובה ובכדי ליצור מודעות כלפי המוצר בערים ואף במדינות אחרות, חשוב למתג את האריזות בלוגו החברה. מיתוג אריזות הקרטון מגביר את המודעות כלפי המותג, מאפשר את משיכתם של לקוחות פוטנציאליים לעסק וכך מאפשר את הגדלת רווחי העסק.

אריזה פנימית ממותגת

כאשר דואגים לארוז ולשלוח מוצר בתוך אריזות ממותגות, חשוב לדאוג כי המוצר יהיה מוגן ועטוף באריזה נוספת. אריזת המוצר בנוסף בתוך החבילה עצמה גם מונעת ממנו זעזועי מעבר וגם משדרגת את עטיפת המוצר מבחינה חזותית. כאשר מוצרים עטופים בנייר עיתון אשר יוצר בייחוד למטרות אריזה, ניתן לשמור על האיכות שלהם ולמנוע חבטות מיותרות המתרחשות כאשר אריזות לא מועברות ממקום למקום באופן עדין. חשוב לדעת במקרה זה כי אריזת מוצרים בנייר עיתון רגיל אשר נמכר לצורך קריאה, אינה איכותית כמו אריזת המוצרים בנייר עיתון אשר מיועדים מראש לצרכי אריזה. הסיבה לכך היא כי נייר עיתון אשר מיועד מראש למטרות אריזה הינו סטרילי יותר והוא לא משאיר סימני דיו על גבי המוצרים העטופים, בהשוואה לנייר עיתון רגיל. כאשר אריזת נייר העיתון גם מודפסת בדגמים אופנתיים שונים, או גם בלוגו החברה, השדרוג באריזה עולה שבעתיים ומבליט את יוקרת המוצר.

אריזה פנימית בטוחה

אם רוצים שאריזת הקרטון הממותגת גם תראה בעצמה כיוקרתית יותר, קיימת כיום האפשרות ליצור אריזת קרטון מבלט. אריזות אלו בנויות מאריזה מתקפלת שטוחה הדומה לקרטון של פיצה. אריזה זו אינה מצריכה הדבקה לצורך סגירתה, משום שהיא ננעלת באמצעות שתי דפנות בצדייה. כמו כן, קיימת האפשרות לרפד את אריזת הקרטון המבלט בספוגים אנטי סטטיים הממוקמים בבסיסה העליון והתחתון וכך מונעים זעזועים עבור המוצר הרגיש שבתוך האריזה. את הספוגים ניתן לעצב על פי דרישה וכך להעניק למוצרים הגנה מקסימלית כאשר הם יושבים בתוך ספוג המעוצב על פי מידותיהם. חברת ג.כ. שיווק כלפון מצטיינת בייצור ושיווק של מוצרי אריזה ממותגים ובטוחים עבור כל מטרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here