מתלבטים בין אירוע קצר לבין אירוע ארוך? מחפשים את האטרקציות שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד במינו? יש לאירועי בר מצווה בכותל מחירים שנקבעים בהתאם למאפיינים ולמרכיבים של האירוע. חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים יודעת להציע אטרקציות ותוספות לכל אירוע ללא חריגה מהתקציב. אם אתם מתכננים בר מצווה בכותל חייגו עכשיו אל חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים ותגלו שאפשר לקבל יותר מבלי לשלם יותר. עם צוות מקצועי שמכיר היטב את האזור ואת כל הספקים המובילים האירוע שלכם ייזכר כאירוע של השנה.

בר מצווה בכותל רעיונות

הנופים הקסומים של העיר העתיקה ואווירת הקדושה של הכותל המערבי מבטיחים שהאירוע שלכם לא יהיה עוד אירוע סטנדרטי. חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים יודעת לספק ליווי של פייטנים, להקת מתופפים, מופע של אמני אש, מספרי סיפורים, מדריכי טיולים ועוד. העיר ירושלים מציעה שפע של אטרקציות ולכם נשאר רק לבחור את מה שאתם אוהבים. כדאי לשלב בכל אירוע בר מצווה בכותל רעיונות שתואמים את האופי של חתן השמחה, התחביבים ותחומי העניין.

אוהבים לטייל? תמצאו בעיר ירושלים עשרות מסלולי טיול. חברת אלחנן אלבז הפקת אירועים תדאג לספק לכם גם מדריך מוסמך. מתכננים אירוע בראש צעיר? מה דעתכם על סיור באקווריום ישראל או טיול סגווי בעיר העתיקה? לפי בקשה שלכם אפשר לתאם הפרחת בלונים, צילומים, הרצאות, סדנאות יצירה, פעילויות חפש את המטמון, טיולי טרקטורונים ועוד.

כמה אורחים כדאי להזמין?

חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים יודעת להפיק אירועים בכותל המערבי בעבור קבוצות גדולות וקטנות. יש לתכנן את האירוע כולו בהתאם לכמות המוזמנים כך שאתם מתבקשים לעדכן את צוות ההפקה מוקדם ככל האפשר במספר אורחים משוער ומספר סופי. בהתאם לכמות האורחים יוזמנו שירותי ההסעה, מסעדה או אולם אירועים, אטרקציות ומתנות. במידה וצפויים להשתתף באירוע בעלי מוגבלות בניידות, קשישים או אורחים שסובלים מאלרגיות מסכנות חיים לרכיב מזון כלשהו, יש לעדכן בכך את חברת ההפקה.

ארוחות וכיבוד קל במהלך האירוע

הפקה מקצועית של אירוע בכותל תכלול ארוחה וכיבוד קל. אם אתם מתכננים אירוע קצר בשעות הבוקר תוגש ארוחת בוקר עשירה עם ביצים, גבינות, סלטים, מאפים, ירקות, פירות. ניתן לתאם ארוחת בוקר במסעדה או במתכונת של שירותי קייטרינג. ארוחת צהריים או ערב תוגש במסעדה לפי בחירה שלכם. הסגנון של האוכל משמעותי לקביעת המחיר הכולל של האירוע. הפערים במחירים בין ארוחה במסעדה קטנה לבין מסעדת גורמה מוכרת משמעותיים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here