הגיע הזמן ליום גיבוש בעסק? שווה להשקיע בתוכנית אמנותית
קרדיט: africaya.co.il

ימי כיף לעובדים ואירועי חברה כבר מזמן אינם סתם גימיק העומד לרשות חברות גדולות. מדובר בהיבט חיוני של פעילות העסק המאפשר להעלות את המורל, לרקום חברויות חדשות שיעצימו את שיתוף הפעולה בצוות, לחזק את האמון בהנהלה ולהעצים את הפרודוקטיביות. בלב האירוע הבא של החברה שלך, שווה להשקיע באטרקציה חווייתית ויוצאת דופן שתגבש, תשמח, תלהיב ותשווה לעסק שלך ייחודיות. אפריקיה הפקות ואטרקציות מתמחה שנים רבות בהפקות לעסקים ותשמח להעמיד לרשותך ידע מקצועי רחב היקף בתחום ושלל אמצעים המאפשרים לנו לבנות חוויה שמדברת בכל היבטיה את המותג שלך, שתנחיל לעובדים שלך תחושת שייכות ושתסייע לכל הצוות למלא מצברים.

מה נעשה לאירוע החברה הבא שלנו? עוד חדר בריחה? עוד פעם יציאה לפאב? מתישהו, מאגרי המקוריות שלנו מתרוקנים. בינתיים, העובדים שלך הולכים ונעשים אדישים והמורל נמצא בירידה. לפעמים כל מה שצריך כדי להכניס רוח חדשה לארגון שלך, זה פעילות יצירתית, יוצאת דופן ואטרקטיבית. הפקת אירועי חברה יוצאי דופן, דורשת ניסיון, ציוד איכותי ומיומנות. בשלב זה יש לפנות אל המומחים בתחום, למענה מקצועי.

סדנת תיפוף מרתקת ומעצימה

גם אם אין לנו תמיד תחומי עניין משותפים, לעתים החיבור נעשה מעבר למילים. למוסיקה ולקצב יש את הכוח לחבר בינינו ולגרום לתחושת אחדות ושותפות. זהו כלי נפלא להתגבר על מבוכה ולשבור את הקרח. גם אם בהתחלה אנו עשויים להיות חלודים, ככל שניכנס לקצב ונתחבר למתרחש, נגלה שמשהו בנו נפתח והחיוך על הפנים מתחיל להימתח. במשך שנים רבות, עובדת אפריקיה הפקות ואטרקציות עם מוסיקאים מקצועיים ומוכשרים ומעמידים לרשות חברות שירות מרתק ומקורי. במסגרת סדנת תיפוף נוכל לגבש בין העובדים, ליצור יחד משהו יוצא דופן, להעביר מסרים וערכים העומדים ביסוד החברה ובעיקר – פשוט לעשות כיף.

אנו מציעים שלל תופים וכלי נגינה שניתן להתנסות בהם ואפילו צוות רקדנים שיסייעו לצוות להיפתח, להשתחרר ולהיכנס לקצב. החוויה הייחודית והמגבשת תאפשר לצוות שלך לעבוד בשמחה ומתוך תחושת מחויבות ואחדות עם יעדי החברה. זה הזמן להפקיד את האירוע הבא שלך בידי מפיקי אירועים שחושבים מחוץ לקופסה.

הגיע הזמן ליום גיבוש בעסק? שווה להשקיע בתוכנית אמנותית
קרדיט: africaya.co.il

לא לעובדים בלבד

מתוכננת מסיבת פרישה לעובדים ותיקים? החלטת ללכת עד הסוף באירוע הקד"מ הבא של החברה? ניתן לשלב מעגלי מתופפים ומוסיקאים לאורך כל האירוע ולהכניס ניחוח אתני וקצב משלהב לתוכנית האירוע שלך. הפקת אירועים עסקיים אפקטיביים, עושים עם חברות מקצועיות וכשזה מגיע למקצועיות, עם אפריקיה הפקות ואטרקציות העסק שלך בידיים נאמנות. לפרטים נוספים, אנו זמינים במספר 077-8047437.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here