credit: canva.com

כדי להפוך את מעבר הדירה לנעים ורגוע יותר מבחינתכם טוב יהיה לסגור מספיק זמן מראש עם חברת ההובלות את מועד ההובלות, היקף ההובלה וכמובן את המחיר שלה. ערכו הסכם מסודר ואל תשאירו מקום להפתעות. מובילי גולן הינה חברת הובלות דירה באר שבע המתמחה בשירותי הובלות אלה והובלות מסוגים שונים נוספים. החברה דוגלת בשירותים מקצועיים ושירות חם ואוהב לתושבי הדרום. הצוות המקצועי ישמח לעמוד לשירותכם ביום מעבר הדירה שלכם ולהפוך אותו ליום פשוט ונעים עבורכם.

אריזת הדירה והכנתה כמה שיותר מוקדם:

את חברת ההובלות כדאי יהיה להזמין כמה שיותר מוקדם. כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההובלה המיועד יהיה יעד מתאים ותזכורת כ10 ימים לפני ההובלה גם כן. כמובן חשוב לערוך הסכם כתוב הכולל את התאריכים כדי לוודא שלא תתקעו ביום ההובלה ללא מוביל. הובלות דירה באר שבע כוללת מספר דברים נוספים שתצטרכו לדאוג להם כמו למשל אריזה והכנה של הדירה הקיימת. מכיוון שאתם עדיין חיים בדירה ייתכן ולא תרצו לארוז את הריהוט והפריטים השונים יותר מדי זמן מראש. עם זאת, ייתכן ותרצו להתחיל מספיק זמן מוקדם ובנחת כדי לא להיות לחוצים מדי לקראת מועד ההובלה.

ממה חשוב להיזהר בסגירה עם מוביל עבור הובלות דירה באר שבע?

מובילים שונים עשויים לנצל את העובדה שאתם נמצאים בלחץ של מעבר הדירה ולהפיל עליכם הוצאות נוספות ביום המעבר. בתחילה סגרו אתכם בטלפון מחיר נמוך מהרגיל, זאת כדי ללכוד אתכם כלקוחות ולאחר שהעמיסו את הדברים פתאום החלו לדבר על תוספות ודברים שלא הצהרתם מראש. השתדלו לערוך הסכם עבודה מסודר עם מועד ההובלה, המחיר שאתם צריכים לשלם והיקף העבודה הנדרש, זאת כדי לא להשאיר מקום פתוח להפתעות בהמשך. לתת טיפ למובילים זה משהו אחד, אולם לגלות שהתווספו לכם עוד 500 או 700 שקלים למחיר שסגרתם מראש זה לא דבר נעים.

כאשר אתם מחפשים שירותי הובלות דירה באר שבע אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב והאמין ביותר. לכן אנו בחברת מובילי גולן נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות חווייתי, מקצועי וכזה שיגרום לכם להמליץ עלינו בפה מלא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here