היכן ניתן למצוא מודעת דרושים?
מקור pixabay

פרסום מודעת דרושים הוא הצעד הראשון שבו נוקט כל מעסיק, מהרגע שבו הגיע למסקנה לא ניתן להתאים עובד ממצבת העובדים הקיימים, לאיוש המשרה המוצעת. מהרגע שהמעסיק החליט לפרסם מודרת דרושים, השאלה הבאה שיש לתת עליה את הדעת היא באילו פלטפורמות ניתן לפרסם את המודעה. האם פרסום באול ג'ובס הוא הפתרון? האם פרסום מודעת דרושים בעיתון היא הפיתרון? ומה באשר לאתרים אחרים? מהם היתרונות שמזמנת כל אחת מהפלטפורמות שהוזכרו? בשורות הבאות נדון בנושא הדורש התייחסות מיוחדת. זאת, כיוון שניסוח לא נכון של המודעה עלול לגרום לכך שמועמדים בלתי רלבנטיים ולא מתאימים ישלחו קורות חיים, מי שעלול להעיק על המערכת ולעכב את מציאת העובד המתאים. 

עיתונות מודפסת, אתרים ייעודיים ופלטפורמות נוספות

במהלך העשורים האחרונים חלו שינויים מרחיקי לכת בתחום חיפוש העבודה. השינויים נוגעים כמעט לכל מה שקשור בתחום. מבחינת המעסיקים, יש חשיבות מרובה לקלוט עובדים שיש להם הכשרה ומיומנויות ספציפיות, אבל יותר מכל יש להם את הכישורים ללמוד ולהתמקצע בתפקיד ספציפי. מבחינת המועסק, הדרישות והציפיות שלו מהמעסיק שונות באופן מהותי ממה שהיה נהוג עד לא מכבר. יש פחות חשיבות לוותק של העובד ויותר חשיבות להכשרה שעבר ולכישורים קיימים אצלו, בין אם כישורים נרכשים ובים אם כישורים שהם חלק מהאופי שלו. בתנאים של היום לא נדרש עובד שההתאמה שלו היא חלקית, אלה כזה שיתאם בצורה הטובה ביותר לדרישות ולאופי המשרה המוצעת. לפיכך, ככל שמודעת הדרושים תתפרסם במקומות רבים יותר, כן ייטב. פרסום מודעת דרושים בעיתונות הכתובה, פרסום באול ג'ובס ובאתרי חיפוש עבודה ייעודיים וכן פרסום בקרב מגייסי כוח אדם מקצועיים – כל אלה הן דרכים לגיטימיות לחלוטין בעולם התעסוקה החדש למצוא את העובד המתאים ביותר. הדבר פועל לשני הכיוונים – גם עובדים מיומנים יכולים לפנות לאותם מגייסי כוח אדם. עם זאת, הרוב המכריע של מחפשי העבודה עדיין עושה זאת באמצעות לוחות המודעות וסוכני חיפוש חכמים.

האם כדאי לפרסם מודעה בעיתון

כפי שכבר הוזכר לעיל, ככל שהמודעה תתפרסם במספר גדול יותר של פלטפורמות קיימות, כך יגדלו הסיכויים למצוא את העובד או העובדים המתאימים ביותר. בעידן המודרני שבו תהליך ההתמקצעות הוא מהיר יותר, אין לזלזל בשום פלטפורמה. מעוניינים לבצע פרסום מודעת דרושים בעיתון? אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת ומומחים מטעמנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך תהליך ניסוח המודעה והפרסום שלה. זאת, במטרה להגיע למועמדים המתאימים ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here