קרדיט: Freepik

אם תשאלו את הבת שלי איזה מהמשחקים היא הכי אוהבת בגן אחרי משחק בחצר כמובן, היא תגיד אך ורק יצירות לילדים בגן. ובאמת כשהגננת שולחת תמונות בסוף יום, אני רואה תמונות מגוונות של ילדים סביב שולחנות נהנים מחוויית יצירת אמנות בגן. כשאני חושבת על הגננת, אני תוהה מאיפה יש לה כל כך הרבה רעיונות ליצירות מתאימות ואז הגעתי לאתר עולם הילדים והבנתי. הכי פשוט שיש, הילדה לוקחת רעיונות משם.

"אמא בואי נכין שרביט קסם שאיתו אני אוכל לעשות קסמים", בואו נודה שכך ילדינו מבקשים כשהם חוזרים מהגן או על הבוקר כשהחלום שלהם, להפוך לקוסמים, ואז אנחנו כהורים חושבים לעצמנו, מאיפה מתחילים. אז אם אתם בעלי תושייה, אז הדבר הראשון שתעשו הוא לחשוב ממה אפשר להכין שרביט בבית. אז תתחילו לשוטט בבית ולמצוא דברים שאפשר להכין מהם שרביט כמו אולי קשים, מקלות ארטיק וכו'. אבל, כשתגיעו למבוי סתום, תעשו מה שרובנו נעשה וזה לפתוח מחשב ולכתוב בשורת החיפוש בגוגל איך להכין שרביט קסמים ומייד יופיעו לכן רעיונות מדליקים שייפתרו לכן את הבעיה. איזה מזל שיש גוגל, במצבים כאלה אני מתפעלת ומודה על קידמת הטכנולוגיה והתקופה הזו שבה אנחנו חיים. אז לא רק שרביטים, תוכלו למצוא גם כיצד להכין פרחים מנייר או מחימר ומה לעשות עם כדורי צמר. אם את גננת, הסתדרת. עם מעט יצירתיות שיש לך ואת חייבת שתהיה לך בתור גננת, יחד עם הרעיונות של גוגל תוכלו לבנות מערכי יצירות לילדים האהובים שלך בגן ולהתאים אותן לגילים השונים ולתחומי העניין שמשתנים בין הילדים. כשתבואו, ההורים, לקחת את הילדים מהגן ואלו ייצאו עם כמות לא מבוטלת של יצירות שונות, תדעו שאתם בידיים טובות והגננת עושה את עבודתה לפחות בכל מה שקשור ליצירות בגן.

יש לכם רעיונות ליצירות? שתפו את הגננת

דעו לכם שהגננות מאוד אוהבות הורים שמעורבים בצורה הזו. אם תבואו עם רעיונות הן ישמחו מאוד. רעיונות מקסימים תוכלו למצוא באתר שנקרא עולם הילדים שם תגלו שלל המצאות יצירתיות וסרטים וסדרות לילדים בהמון תחומים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here