קרדיט: milo.co.il

אין אדם בישראל, במיוחד בימי הקיץ הלוהטים שלנו, שאינו נהנה, מידי פעם, מטעמה הקריר של גלידה מרעננת. למרות שכל אחד מאיתנו יעדיף את הגלידה האהובה עליו בטעם שונה, או, אפילו נתחלק לחובבי גלידות השמנת, גלידות היוגורט והסורבה – בלהט הקיץ, אין ולו אדם אחד שאנחנו מכירים, שיהיה מסוגל לסרב למנת ההתרעננות שמציעה הגלידה. אז אנחנו פוגשים אותן בגלידריות, בבתי הקפה, בסופרמרקטים וגם במקומות, שלכאורה, משתמעים פחות כמקום שבו ניתן לאכול גלידה, כדוגמת חנויות הנוחות שבתחנות הדלק, למשל, אבל, לכל הדברים הללו וגם לנו, כשאנחנו רוכשים גלידה הביתה, יש אתגר משותף – לוודא כי הגלידה לא תימס לפני שנספיק ליהנות ממנה. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” היא בין החברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי.

 

אחסון מוצרי חלב רגישים בהצלחה

על אף שמומלץ את מוצרי החלב הרגישים, למשל, לאחסן בטמפרטורה נמוכה וקבועה, שכן שינוי בתנאי הקירור שלהם עלול להזיק להם, אצל גלידה אין "מומלץ" או "עלול". כל עליה בטמפרטורה שבה מאוחסנת הגלידה ממיס אותה והופך אותה לשלולית, אולי צבעונית וטעימה, אבל עדיין – שלולית, לא מצב הצבירה המתאים לגלידה! כך שגלידה הינה מוצר אשר חייב להימצא, במתחם מקורר ובהקפאה תמידית. וגם כאן, קיים הבדל משמעותי בין מוצרי החלב שיכולים להיות מאוחסנים במקרר פתוח או סגור לבין הגלידה, שחייבת מקרר גלידות – מקרר סגור, האטום לגמרי לחדירת האוויר החם שהוא בטמפרטורת החדר או למעלה מטמפרטורה זו. משכך, משל, אם הגלידה בסופרמרקט שלכם מאוחסנת במקררים או במקפיאים שהינם פתוחים, ותרו והתרחקו ממנה, היא איננה נמצאת במצב הצבירה המתאים לכך שתוכלו ליהנות ממנה.

 

סוגי מקררים לאחסון גלידות

כיום, את המקומות המשווקים גלידה ארוזה משמשים שני סוגים עיקריים של מקפיאים. הראשון בהם, הוא אותו סוג המוכר לנו – מקפיא האמבטיה. שקיבל את שמו בזכות כך שהוא מונח על רצפת החדר, רוחבו גדול מגובהו, והמוצרים שמאוחסנים בו מאוחסנים בתאים כשהם שכובים. מקפיא האמבטיה יהיה ארוך וצר, יחסית למקפיאים אחרים, מקרר גלידות שוכב גם יצויד בדלתות ההזזה השקופות, העשויות זכוכית או פרספקס שאותן קל להחליק מצד לצד לצורך פתיחה. סוג מקרר גלידות שני הוא הסוג העומד, המזכיר מעט את המקרר הביתי שלנו, אבל, כמובן, יותאם לתפקידו הנכבד בזכות טמפרטורה יציבה וקבועה ודלתות פתיחה שקופות. פנ אל אחד מאנשי המקצוע שלנו בחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מקררים ומקפיאים מסחריים מתוצרת מיטב החברות האירופאיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here