ורידים ברגליים
credit: canva.com

ורידים ברגליים

ורידים הם כלי דם המובילים דם מחלקי הגוף השונים אל הלב, ולעיתים עלולים להיפגע במקרים מסוימים. גודלם ומראם של ורידים ברגליים שלנו יכולים להיות מושפעים ממספר גורמים- גיל, תזונה, שינויים הורמונליים, הריון ומצבים רפואיים אחרים. אך חשוב לזכור שזוהי איננה גזרת גורם וישנם שני סוגים עיקריים של טיפולים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית או להעלים את הופעת הוורידים ברגליים: טיפולי סקלרותרפיה וטיפולי לייזר. בסופר חוסן תוכלו למצוא תכשירים טבעיים ובריאים לטיפול והעלמת ורידים ברגליים.

ורידים ברגליים – כיצד לטפל?

טיפול בוורידים ברגליים הוא תהליך עדין שצריך להיעשות על ידי איש מקצוע מנוסה, או לחילופין להשתמש בתכשירים שהומלצו על ידי איש מקצוע המתמחה בתחום וטיפל בעבר במצב רפואי זה, אך מה הם בכלל ורידים ברגליים וכיצד ניתן לאבחן? ורידים ברגליים הם מצב שכיח אצל גברים ונשים, שיכול לקרות בעקבות מספר גורמים שונים כמו גיל, הריון, גנטיקה ועוד. הוורידים הבולטים הללו נמצאים בדרך כלל בחלק האחורי של הרגל ולעיתים גם בחלקה הקדמי, ולפעמים יש להם מראה בולט ודחוס, וצבע כחול- סגול. הם לרוב לא נחשבים אסתטיים, אך אלד דאגה- ניתן לטפל במגוון דרכים. יש המשתמשים בלייזר, סקלרותרפיה, אבלציה בלייזר אנדוורידי או אפילו ניתוח על מנת להתמודד עם תופעה מציקה זו, אך חשוב לזכור כי יש גם פתרונות טבעיים ויעילים אשר יסייעו בטיפול בתופעה, כמו משחות שונות או גרבי דחיסה אשר מסייעים לשפר את זרימת הדם ודוחסים את הורידים שנעקרו בחזרה למקומם הנכון ברגל.

לא להתבייש לבקש עזרה

על אף שתופעה זו נפוצה מאוד, בעיקר בנשים בגילאים מבוגרים יותר, רבים מתביישים לפנות אל אנשי המקצוע הנכונים ולבקש את הטיפול לו הם זקוקים על מנת להתמודד עם התופעה. בנוסף, לעיתים ורידים ברגליים עלולים לגרם גם לנפיחות, נוקשות וכאבים ולכן חשוב לפנות בזמן לטיפול הנכון. אם אתם מעוניינים לקבל טיפול טבעי לבעיית הורידים ממנה אתם סובלים, כדאי שתפנו אל סופר חוסן בהנהלת איציק בכר, שם תוכלו למצוא פתרון טבעי לכל בעיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here