credit: canva.com

חברת בדק בית מספקת שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים ואחרים. משימותיה העיקריות הינן בדיקות מקיפות לדירות ומבנים אחרים בעת רכישתם. כך לנכסים חדשים או יד שניה. הרצון הוא למצוא ליקויי בנייה קיימים. חברת "בודק בית – גילוי ליקויים ובעיות בנייה ותשתיות" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

חברת בדק בית – על ידי מהנדס מוסמך

חברת בדק בית מעסיקה מהנדס מוסמך המתמחה בתחום זה. הוא מבצע בדיקות מקיפות ומכין דו"ח ללקוח. ההזמנה נעשית על ידי לקוח אשר, במקרים רבים, מזהה ליקויים בעיניים וחושד בליקויים קיימים נסתרים אחרים. לעיתים, נעשית ההזמנה רק לאחר שגרים בבית ומבחינים בנזילות ותקלות שונות. מצב זה פחות טוב ונעים. הבדיקה כוללת אלמנטים רבים.

ראשית, טכניים לגבי מידות המבנה על חלליו בפועל לעומת התוכניות הקיימות. הבירור נועד לבדוק חריגות בנייה, או להיפך, שטח בנוי הקטן במידותיו משמעותית לעומת התוכניות. בדיקות מקיפות אחרות כוללות מערכות אינסטלציה וביוב, נזילות, ריצוף, סדקים, עבודות טיח ונגרות, חשמל, דלתות ועוד. נושא האיטום הינו רב חשיבות ונבדק אף הוא. במידה וקיימים ליקויים הם יתועדו בצילום.

חשיבות הדו"ח

חשיבות הדו"ח הוא בעצם קיומו. ברור שכדאי לדעת על ליקויים משמעותיים אבל גם היעדר ליקויים מקנים שקט נפשי לדיירים. הדו"ח עצמו מהווה מסמך חשוב המתאר תמונת מצב. עריכתו בידי מומחה מחזקת את כל מה שכתוב בו. לכן, קבלני בנייה ומוכרי דירות יד שנייה יימנעו, ככל האפשר, להתווכח עם הנתונים. הם יהיו מוכנים יותר להתפשר בעת המשא ומתן. הדבר מונע  במקרים רבים גם הגשת תביעות לבתי דין המטפלים בנושא. החיסכון בזמן מיותר, בכסף ובטרדות מצדיק, איפה, את ההשקעה בהזמנת הדו"ח.

שירות ממומחה בעל מוניטין

חברת  "בודק בית – גילוי ליקויים ובעיות בנייה ותשתיות" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הגשת דוח מפורט והסברים לגביו, הגנה עליו כולל בבית משפט, מחירים נוחים, ליווי ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך שנים ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here