חוות דעת פסיכיאטרית לצבא
קרדיט: Freepik.com

גם אם חשנו בטוב לאורך רוב חיינו ומעולם לא נזקקנו לטיפול או ייעוץ פסיכיאטרי, ישנם אירועים בחיים בהם יידרש מאיתנו לקבל חוות דעת מפסיכיאטר מקצועי אודות מצבנו הנפשי והקוגניטיבי. מדובר בהליך שמטרתו לבחון ולהעריך את כשירותך לקבל החלטות גורליות על כך המשתמע מהן. כדי להבטיח שיעמוד לרשותך גורם מקצועי שיקדיש לך את כל הזמן הנדרש כדי לקבל הערכה מדויקת ולסייע לך בתהליך, מומלץ לפנות אל פסיכיאטר פרטי. במשך שנים, מלווה ד"ר אביתר שגב מטופלים רבים בתהליכי אבחון והערכות פסיכיאטריות ומנסח עבורם חוות דעת פסיכיאטריות לטווח רחב של תחומים. עקב הניסיון רב השנים של ד"ר שגב עם המערכת הצבאית, בוחרים מטופלים רבים להסתייע בשירותיו בהתנהלות מול צה"ל.

חוות דעת מדויקת דורשת מומחיות

בין אם נדרשת לך חוות דעת פסיכיאטרית לבית משפט בתיקי אפוטרופסות, במעמד עריכת צוואה או לכל מטרה אחרת, ובין אם חוות הדעת נועדה למערכת הצבאית, תחום ההתמחות של הפסיכיאטר שלך הוא קריטי. אין ספק כי הידע המקצועי של הפסיכיאטר צריך להוות רכיב חשוב בקבלת ההחלטות שלך. עם זאת, גם להיכרות של הגורם המאבחן עם הרשות הרלוונטית יש משמעות רבה. כך למשל, פסיכיאטר שניסח בעבר חוות דעת למערכת הצבאית, יודע לאילו קריטריונים עליו להתייחס וכיצד לפנות כראוי לגורמים המקצועיים בצבא. אותו העיקרון נכון לוועדות הרפואיות בביטוח הלאומי, למשל, או לבתי המשפט. רמות הדיוק והרלוונטיות של חוות הדעת הן שיקבעו כיצד היא תתקבל בתהליך שלך ולכן, מדובר בהיבט חשוב בבחירת פסיכיאטר.

הכתובת האידיאלית שלך מול המערכת הצבאית

ד"ר אביתר שגב שימש במשך שנים כקצין רפואה וכפסיכיאטר בצה"ל במגוון תפקידים, והוא הוסמך כיו"ר ועדה רפואית צבאית המתאימה סעיפי ליקוי ופרופיל. במהלך שירותו, הוא צבר ידע רב והיכרות מעמיקה עם המערכת הצבאית. את הידע הזה הוא מיישם היום בליווי חיילים ומלש"בים, ומסייע להם להעריך במדויק את צרכיהם ולנסח חוות דעת שתשרת אותם מול המערכת על הצד הטוב ביותר. לקבלת מידע נוסף על תהליך ניסוח חוות דעת פסיכיאטרית לצבא ולתיאום פגישה, ניתן להתקשר עוד היום אל מספר הטלפון 055-2774685.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here