פרקט פולימרי spc
credit: pixabay

מראה של פרקט ללא שימוש בעץ

שילוב של עץ מלא בעיצוב הבית מעניק מראה יוקרתי, חמים וביתי. אם חשבתם עד היום שהדרך היחידה בה אפשר ליהנות ממראה יוקרתי ומעוצב של רצפת עץ היא לשבור כמה תכניות חיסכון – הגיע הזמן שתכירו את הפרקט הפולימרי. כיום, פרקט פולימרי spc מחליף את העץ הטבעי בהצלחה ומעניק מראה של עץ טבעי לכל דבר. בעבור אלו שאינם מכירים עדיין את הטרנד החדש נסביר שפרקט פולימרי הוא ריצוף דמוי עץ ברמה גבוהה. יש לפרקט הפולימרי עמידות של 100% בפני חדירת מים ודרגת שחיקה גבוהה. אפשר וכדאי להתקין פרקט פולימרי גם בבית וגם בבית העסק.

האם הפרקט הפולימרי עמיד במים?

על כל פתרון ריצוף שנבחר לבית או לעסק להיות בראש ובראשונה עמיד בפני מים. חדירת מים אל השכבות שמתחת לריצוף עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך. אם אתם מחפשים פתרון ריצוף דמוי פרקט עם 100% עמידות למים כדאי לכם להגיע אל שטיחי ש.ט.ר. הצוות המקצועי בחנות מכיר היטב את כל סוגי הפרקט ויודע להמליץ בהתאם. פרקט עמיד במים יכול להיות על בסיס חומרים פולימריים, על בסיס PVC וגם על בסיס עץ.

יתרונות של פי וי סי דמוי פרקט

רצפת פי וי סי דמוי פרקט זוכה בשנים האחרונות לפופולריות רבה. הפי וי סי כבש מחדש את עולם העיצוב בזכות דגמים חדשים ואיכותיים. מעצבי פנים ממליצים על פי וי סי דמוי פרקט בכל פרויקט בו נדרשת רצפה במראה עץ במחיר סביר. אם אתם מעצבים דירה שכורה או דירה שאתם מתכננים לעזוב בעוד מספר שנים, פי וי סי יהיה השקעה נבונה יותר בהשוואה לפרקט. רצפת פי וי סי ידועה כעמידה בפני לחות ותנועות חזקות, קלה לניקוי, נוחה להתקנה ולא יקרה כלל. אם אתם מחפשים פתרון ריצוף פרקטי, נוח, שימושי ולא יקר – תבחרו פי וי סי בלי להסס.

רצפת פרקט באמבטיה

במשך שנים רבות לא ניתן היה ליהנות ממראה של רצפת עץ בחדר הרחצה בגלל הרגישות של העץ ללחות. כיום כאשר קיימת אופציה של פרקט פולימרי חדרי רחצה בכל העולם נראים הרבה יותר טוב. המראה של העץ הטבעי מעניק לכל חדר מראה חמים, ביתי ויוקרתי. מים ולחות אינם גורמים כל נזק לפרקט הפולימרי מכיוון שהוא עשוי מחומרים סינטטיים.

יתרונות של פרקט פולימרי

  1. שמירה על מראה חדש למשך שנים רבות
  2. מבחר עשיר של דגמים וסגנונות
  3. עמידות מלאה בפני מים ולחות
  4. התקנה קלה
  5. ניקוי קל (השכבה העליונה אינה מאפשרת חדירת לכלוך אל השכבות הפנימיות)
  6. אפקט אנטי בקטריאלי

ניתן להתקין פרקט דמוי עץ על גבי ריצוף קיים. הפרקט הפולימרי בטוח לשימוש, חסין אש ואף מונע החלקה. יתרון נוסף ומשמעותי הוא אפקט של הפחתת רעשים בין קומות. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? צרו קשר עם שטיחי ש.ט.ר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here