בכל הנוגע לעיצוב הבית, ישנם מספר מאפיינים אשר משפיעים באופן משמעותי על האווירה, כמו גם על הקו העיצובי הכללי והתחושה בבית. בין המאפיינים הללו ניתן כמובן למנות את מבנה הבית עצמו, גובה התקרות, הריהוט, וכמובן גם את האביזרים והמוצרים אשר למעשה "מלבישים" את הבית ומסגננים אותו, כמו תמונות על הקירות ופסלים מפוזרים. ללא ספק כיום ניתן למצוא מגוון עצום של תמונות, מודפסות ומצוירות, על מבחר חומרים, עם מסגרות ייחודיות או פשוטות, בכל צבעי הקשת.

חומרים שונים מעניקים תחושה שונה

כאשר מעוניינים לרהט בית, חשוב לתת את הדעת על החומרים בהם בוחרים- למשל, רצפת עץ (פרקט) מעניקה תחושה חמימה וביתית, בעוד שרצפת אריחים לרוב מעניקה את התחושה ההפוכה- תחושה קרירה. כך גם כאשר מדובר על איורים ותמונות, חומרים שונים מעניקים תחושה שונה. ללא ספק איור מודפס או תמונה מצוירת בצבעי מים מעניקים תחושה שונה בתכלית מאשר ציור שמן עתיק, ולכן גם בחירת התמונות הנכונות היא קריטית לקו עיצובי אחיד ולאווירה שאתם רוצים ליצור בחלל הבית. משום כך, אם החלטתם על קו עיצובי אשר מכיל אומנות במראה מסורתי ואתם מעוניינים למצוא ציורי שמן למכירה, ישנם כמה דברים נוספים שחשוב להסב לגביהם את תשומת ליבכם, על מנת למצוא את הציור המושלם לביתכם.

נושא הציור אף הוא בעל חשיבות

כיום ניתן למצוא ציורי שמן במגוון נושאים וצבעים. מחד, ניתן למצוא דיוקנאות עתיקים בצבעים דהויים אשר יש להם ערך היסטורי יקר, אך מאידך ניתן למצוא גם ציורי שמן נופים, פרחים ובעלי חיים באווירה מודרנית יותר. ציורי שמן בהם מצוירים נופים יכולים להעניק לחלל תחושה של פתיחות ושל אור והם יכולים לשדרג באופן משמעותי כל סלון או טרקלין. למעשה, הוספת ציור או תמונה יכולים לשנות מקצה לקצה את עיצוב החדר כולו.

יצירות אומנות נמצאות כיום בהישג יד

מרבית האנשים שמתעניינים באומנות יכולים להעיד כי ציורי שמן ופרחים הם השילוב המושלם, כאשר ניתן למצוא כיום יותר ויותר יצירות עם פרחים אשר נגישות לציבור הרחב. בניגוד לימים עברו בהם רק לעשירים ולאנשים אמידים הייתה האפשרות לרכוש יצירות אומנות, כיום כמעט כל אדם יכול לרכוש ציור מיוחד ויוצא דופן. על כמה וכמה בזכות רשת האינטרנט, שבזכותה אפשר לרכוש יצירות אומנות בנוחיות מבלי לצאת מהבית, ולהיות בטוחים כי המשלוח יגיע במהרה עד לביתכם. מעוניינים להוסיף צבע לביתכם מבלי להתרוצץ בגלריות מרוחקות? פנו אל הגלריה של ג'ודי, אתר אינטרנט בו תוכלו לרכוש יצירות אומנות ברמה הגבוהה ביותר, במשלוח עד הבית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here