קרדיט לתמונה: aravot.co.il

לפני שנצלול לעובי הקורה ונדבר בהרחבה על התפקיד שלנו, העובדים של 'ערבה, תכנון והקמת גינות', אנחנו רוצים לדבר קצת על התפקיד של הגינה בבית הפרטי. בעידן הנוכחי, כולנו בני האדם, עברנו מהחיים בכפר לחיים בעיר. נכון, זה ממש לא קרה בעשר השנים האחרונות, אלא מדובר על תהליך הדרגתי שמתרחש כבר כמעט מאה שנים, אבל במונחים היסטוריים, הרי שלאורך שנים ארוכות בני האדם חיו בסמוך לטבע. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי היציאה החוצה, לנשום אוויר נקי ולראות צמחים ופריחה, אלו לבדם, מעוררים את המוח להפריש חומרים שמעודדים אותו להרגיש רגוע יותר, שמח ומסופק. תכנון גינה אם כן זה ממה לא רק ליצור גינה פרטית, כזו שאפשר יהיה לארח בה חברים ובני משפחה. כלומר, גם זה נכון, אבל יותר מהכל, אנחנו רוצים לחשוב איך ליצור סביבה כזו שתאפשר לכם פשוט, להרגיש טוב יותר בכל יום מחדש. במאמר הבא נדבר קצת על תהליך העבודה ועל הדברים שכדאי לכם, הלקוחות, לדעת.

בשביל שאנחנו נוכל להתחיל, אתם צריכים להבין מה אתם מחפשים

מכירים את המשפט המפורסם? 'על טעם וריח אין מה להתווכח'? כאשר מדובר על עיצוב ותכנון של גינות, הרי שאין מדויק מהאמירה הזו. על הטעם האישי שלכם אנחנו בהחלט לא יכולים להווכח. לכן, אנחנו מציעים לכם פשוט להיכנס לאתרים השונים ברשת, לעמודי האינסטגרם ולנסות להבין, מה אתם מחפשים בדיוק? תהליך של תכנון גינה קודם כל, צריך לשרת אתכם, הלקוחות. מי שאמורים ליהנות מהגינה, לרצות לבלות בה שעות ארוכות אלו אתם בלבד. לכן, אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להביא תמונות שיעידו על הטעם שלכם ויעזרו לנו להבין למה אתם מכוונים.

אחרי שנקבל השראה מכם, נוכל לצאת לדרך

אתם אולי מגיעים עם החזון אבל אנחנו, אנחנו מגיעים עם הפרקטיקה. בסוף, רק בעל ניסיון יודע איך להניח את מערכת ההשקיה כך שהגינה תמשיך לפרוח לאורך שנים. רק בעלי ניסיון ידעו באילו צמחים כדאי לבחור כדי להגיע לתוצאות נפלאות וכן הלאה. לכן, אנחנו מבקשים מכם לשים את אמונכם בנו, כדי שנוכל לבצע את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר, עבורכם.

אנחנו עושים כל מאמץ כדי להקפיד על מתן שירותים נפלאים במחירים משתלמים במיוחד. עבורינו, הזכות להעניק לכל לקוח את המפתח לשיפור איכות חייו, הוא מה שאנחנו רואים בו שליחות של ממש. אם מעניין אתכם לשמוע עוד פרטים, נשמח לענות לכם בהרחבה בטלפון ובאתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here