קבלני גגות
קרדיט PIXABAY

החלונות שלך מספקים הרבה יותר מסתם נוף יפה מהחצר. כשהאיטום איכותי, הם מעניקים לך מרחב ביתי שקט ונעים, פרטיות ומשפרים את היעילות האנרגטית. אכן, בידוד תרמי ואקוסטי אמין הוא תנאי הכרחי לחוויית מגורים טובה. כאשר האיום בחלונות שלך ניזוק, לעומת זאת, האתגרים עשויים להיות רבים. אז למה חשוב לפנות במהירות אל קבלן איטום מורשה עם הסימנים הראשונים? אלו כמה נתונים שכדאי לקחת בחשבון.

מענה מהיר יכול לעשות את כל ההבדל

הנזק הראשוני ביותר שנזהה עם התדרדרות האיטום, הוא הצטברות נוזלים בין הזגוגיות. הטיפות מתאדות ומתעבות והזכוכית תתפוס לכלוך רב. עם הזמן, אמנם, האי נוחות הקלה תתחלף בתסכול רב כשהרטיבות הזו מתחילה לחלחל דרך שכבת האיטום הפגומה ודרך מסגרת האלומיניום אל קירות הבית. בשלב הראשון, הדבר יגרום אך ורק לאי נוחות זמנית. עם זאת, כאשר הרטיבות הזו תגרום להתפוררות הטיח ולהתפתחות עובש, הפגיעה בנראות הבית תהיה משמעותית.

הדברים אינם מסתיימים כאן. ככל שהאיטום ניזוק, כך נגלה שחשבונות החשמל שלנו עולים בהדרגה. היעילות של הבידוד התרמי שלנו תלך ותפחת ובסופו של דבר, נגלה שעלינו להפעיל חימום לזמן ממושך יותר. כדי לעצור את תהליך ההתדרדרות הזה, חשוב שנפנה למומחי איטום מהשורה הראשונה שיבצעו איטום חלונות נגד גשם. איכות חומרי הגלם שייעשה בהם שימוש והניסיון המקצועי של הקבלן שלך הם שיקבעו עד כמה עבודת האיטום תעמוד במבחן הזמן.

מציבים סטנדרטים חדשים בתחום

אנו ב"ידי זהב" גאים להגדיר מחדש בכל עת את הרף לעבודת איטום איכותית ולהציע ללקוחותינו פתרונות מתקדמים, אמינים ומקצועיים יותר בכל משימה. מאיטום גגות עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק ועד איטום קירות מרתף בתהליך יסודי ומעמיק, אנו דואגים שעבודת האיטום תשרת אותך לאורך שנים ומספקים לך תקופת אחריות בת 5 שנים לתיקונים ועבודות תחזוקה. נשמח לעמוד לרשותך בקרוב ולסייע לך למצות את המיטב מהבית שלך. למידע נוסף על מגוון השירותים, הצוות שלנו זמין כדי להשיב לך על כל שאלה ולייעץ לך על הפתרון המומלץ לביתך. אנו מזמינים אותך ליצור קשר במספר הטלפון  050-5142914.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here