קרדיט

קניית דירה היא צעד כלכלי משמעותי בחייו של כל אדם, בעיקר עקב העובדה כי מדובר בעסקה בסכום גבוה מאוד שאנשים חוסכים שנים ואף עשורים מחייהם בעבודה קשה. בעבר, קניית דירה הייתה אבן דרך מכוננת בחייו של אדם כחלק מהמעבר מילדות לבגרות, אך כיום עם הקושי ההולך וגובר לקנות דירה, אנשים רבים מוותרים על אותו החלום. במקרה ואכן הצלחתם להגיע למצב בו תרכשו דירה, בדרך כלל אין לקונה את הסכום המלא ולשם קח יזדקק לקחת משכנתא, כאשר הוא מביא הון עצמי ראשוני, שמהווה אחוז מסוים מסכום העסקה הכולל. אבל, ישנה גם אפשרות לקנות דירה עם משכנתא גם בלי הון עצמי במקרים מסוימים. הגורמים שמהם ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה משכנתא או הלוואות דומות הינם בראש ובראשונה הבנקים וחברות האשראי השונות שנותנים את רוב ההלוואות ורוב המשכנתאות במדינת ישראל. בדרך כלל הבנקים וחברות האשראי יבצעו בדיקת דירוג אשראי שלכם ובמקרים של ציון גרוע לא ירצו לתת לכם הלוואה, לכן הלוואות מגופים אחרים היא אופציה שיש לבחון אותה.

מה האפשרויות שלי במקרה וקיבלתי ציון אשראי גרוע והגופים הרשמיים לא רוצים לתת לי הלוואה

ישנם מקרים רבים בהם ישראלים זקוקים להלוואה למגוון מטרות, דחופות יותר או פחות, אך לא תמיד מצליחים לקבל הלוואה מאחד הבנקים. זה ידוע שחברות האשראי גם הן מציעות הלוואות ללקוחותיהן, אבל לא לכל הישראלים בכלל יש כרטיס אשראי או אפילו חשבון בנק פעיל. חשוב לדעת שכיום ניתן לקבל הלוואה ללא כרטיס אשראי, למשל קבלת הלוואה מהירה וחוץ בנקאית לכל מטרה נהיית יותר פופולרית בשנים האחרונות בשוק ההלוואות, בעיקר בקרב שכירים ועצמאיים.

ביצעתי בדיקת אשראי והציון שלי נמוך, מה לעשות?

בדיקת האשראי מנפיקה בסופו של דבר מה שנקרא ציון אשראי או BDI שיכול להיות חיובי או שלילי. הלוואה לבעלי bdi שלילי יותר מסוכנת לבנקים, מכיוון שהיא מראה שהם נותנים כסף לאדם שאינו בעל נכסים כלכליים חזקים ובעל היסטוריה שאינו מחזיר תשלומים בזמן כפי שצריך. כמובן הבנק שעומד להיכנס איתכם לעסקה של החזרים על פני שנים רבות, רוצה לוודא שתעמדו בכך במהלך השנים. כדי לברר מה האפשרויות שלכם במצב שכזה, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיוכל לסייע. חברת ריסטרט ייעוץ אשראי קמה במטרה לתת מעטפת שלמה ללקוחותיה בתחום הפיננסי בליווי משפטי מלא ממשרד עורכי דין, באמצעות ניתוח מעמיק והבנת הצרכים של הלקוח. למידע נוסף חייגו 050-584-0719

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here