credit: canva.com

לוודא את האמת בצורה איכותית

הדרך הנהדרת ביותר לוודא את החשדות שלנו אל מול העובדים שלנו בחברה זה כמובן באמצעות פוליגרף לעובדים אשר דרכה תוכלו להבין בדיוק כל דבר שתרצו במקום העבודה. כמו כן בדיקת פוליגרף בעבודה רלוונטית למספר דברים והם:

  • עובד חדש- אם אתם רוצים לשכור עובד חדש לתפקיד בכיר או מסווג, פוליגרף יהיה הכרחי כאן על מנת להבין טוב יותר את העובד ואת הדברים שעשה או לא עשה.
  • בדיקות שגרתיות- בדיקות שגרתיות בארגון שלכם על מנת לוודא את החששות שלכם או להסיר אותן, שכן בדיקות פוליגרף יכולות לגלות דברים שלא חשבתם עליהם.
  • כללית- כמו כן בדיקת פוליגרף לצרכי עבודה הינה חשובה ותעזור לכם לסמוך יותר על העובדים שלכם וכן להסיר את החששות שלכם כלפי נושאים מסוימים.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל RMZ  אשר הינו משרד ברמה הגבוהה ביותר לבדיקות פוליגרף ברמה הגבוהה ביותר. משרדנו שוכן בכרמיאל ונחשב לאחד המשרדים האיכותיים ביותר בארץ. בנוסף משרדנו מנוהל על ידי ראמז גנאם אשר הינו בעל תואר ראשון במדעי המדינה וכן למד לימודי בדיקות פוליגרף. ראמז הינו בעל ניסיון עתיר שנים בתחום, ומשרדנו מספק את שירותיו למגזר העסקי, הפרטי וכן לכל צורך שתצטרכו.

ווידוא דברים באופן אישי

אחת הדרכים הנהדרות לוודא דברים באופן אישי ולוודא את האמת זה כמובן באמצעות בדיקת פוליגרף פרטית אשר באמצעות תוכלו להבין איזה נושא שתרצו, בין אם זה אנשים שחושדים שעשו משהו מסוים והם רוצים להוכיח את חפותם ולבוא להיבדק, או בין אם זה זוג שמערכת היחסים ביניהם לא טובה ורוצים לוודא דברים מסוימים כמו בגידות וכו', או בין אם זה בין כל שני אנשים אשר יש ביניהם מחלוקת. בדיקת הפוליגרף הפרטית תתבצע במספר שלבים שדרכם תוכלו להבין האם יש אמת בדברים או שקר. כמו כן בדיקת הפוליגרף נערכת קרוב ל3 שעות והתשובות לגבי הבדיקה מגיעות 24 שעות לאחריה.

לעשות בדיקות אצל הטובים ביותר

על מנת לעשות בדיקות פוליגרף בצורה טובה ואיכותית יש צורך לפנות למשרד מיומן אשר יודע לבצע בדיקות פוליגרף בצורה איכותית ותוך הקפדה על סדר נכון של שאילת שאלות וכמובן על שאילת שאלות מתאימות וזאת על מנת להוציא את האמת לאור. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל RMZ אשר הינו משרד מיומן ואיכותי לבדיקות פוליגרף. משרדנו בעל ניסיון עתיר שנים ועושה את בדיקות הפוליגרף ברמה גבוהה ובאיכות מרבית. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-3322423 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here