תוספת בניה לבית פרטי

מרפסת שמש סגורה– שימוש בכל שטח הדירה

על פי סקר הנדל"ן, הימצאות מרפסת שמש או גינה הם קריטיים עבור 15% מהאנשים שקונים נכס. בקניית דירה משלכם עולות השאלות הבאות: האם המרפסת נחשבת לשטח הדירה? במה שונים סוגי המרפסות בניהם? כיום, בעלי הדירות מנסים לנצל את כל השטח במלואו. בהקשר זה, הוספת מרפסת שמש, או סגירת מרפסת והפיכתה לחלל עבודה לדוגמא, הפכו לנפוצים מאוד. חברת אלד יזמות ובניה בע"מ הם החרה המתמחה מזה שלושה עשורים בהוספת מרפסות תלויות, סגירת מרפסות ושדרוג העיצוב החיצוני של הבניין על ידי התקנת מרפסות מעוצבות.

הוצאת היתר בניה הכרחי לפני התקנת מרפסת

אתם בהחלט לא צריכים לוותר על החלום שלכם להוסיף מרפסת לדירה שלכם, כאשר חוץ מהיכולת שלכם להנות מהנוף באוויר הפתוח, אין ספק שמרפסת שמש תספק לבית שלכם מידה של שטח רצפה חיצוני שמיש וזה יכול, בפוטנציה, להוסיף חמישה או 10 אחוזים לערך הנכס. אך לפני שתתחילו בביצוע עצמו תצטרכו להגיש בקשה לאישור תכנון, ומענה על הבקשה בחיוב תהיה תלויה במידה רבה במקום בו אתם גרים. מתכנני ומהנדסי ערים של הרשות המקומית יתייחסו להשפעה החזותית של המרפסת על אופי השטח והדבר החשוב במיוחד הוא אם אתם גרים באזור לשימור. אם אתם חושבים שרעש, שינוי נוף או אובדן פרטיות לנכסים סמוכים יגרמו לסירוב הבקשה, שקלו להתקין מרפסת ג'ולייט, המורכבת מחלונות צרפתיים עם מעקה חיצוני המחובר לרוחב החלק התחתון. מרפסת כזו לא תיתן לכם שטח רצפה נוסף כי היא לא בולטת, אבל היא תגדיל את כמות האור שנכנס ותעניק לחדר תחושה אוורירית ומרווחת יותר.

מה ההבדל בין תוספת בניה לבית פרטי לבין מרפסת?

ההבדל העיקרי בין מרפסת תלויה לבין תוספת בניה לבית היא מיקום התקנתן. תוספת בניה זהו חלל אופקי פתוח, לרוב ממוקם בקומת הקרקע של הבניין, ונתמך בעמודים. כאשר מרפסת יכולה להיות מותקנת גם בקומות הגבוהות יותר של הבניין. כמובן גם הבדל הגודל הוא משמעותי בין שתי האפשרויות. הרי את תוספת הבניה ניתן להוסיף בגדלים נרחבים מאוד מאחר והיא נתמכת בקרקע. ואילו מרפסת נתמכת בעמודי הבניה ובקירות החיצוניים של הבניין, על כן הגודל והמשקל המירבי של המרפסת הוא מוגבל. חברת אלד יזמות ובניה בע"מ, ידאגו להסביר לכם את כל ההבדלים בין סוגי המרפסות הרלוונטיים, כולל לייעץ לכם בעת קבלת ההחלטה לגבי סוג המרפסת הרצוי. הצוות המקצועי של חברת אלד יזמות ובניה בע"מ מעניק ללקוחותיהם שירות אישי, מקצועי ואיכותי מזה שנים רבות, תוך דגש על עמידה בתקנים המחמירים וביצוע עבודה איכותית ואמינה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here