מה הם תחומי העיסוק הכי חשובים בדין האזרחי?
קרדיט: pixabay

בשונה מהעולם של הדין הפלילי פסק הדין האזרחי במדינת ישראל מורכב ממגוון רחב של התמחויות ותת התמחויות. לכל משרד עורכי דין יש את תחום העיסוק שלו, כך שאתם צריכים לדעת אל מי לפנות. הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין חיים פכטר, כאן כדי לעשות לכם סדר בעולם הדין האזרחי.

טיפול בענייני משפחה ועניינים אישיים

החלק הארי של האזרחים במדינת ישראל, מקשרים באופן אוטומטי את הדין האזרחי עם השירותים המקצועיים של עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון. במידה בלתי מבוטלת, מדובר באחד מתחומי העיסוק הכי רחבים והכי מוכרים בדין האזרחי. יש כל כך הרבה מקרים בהם פנייה לעזרה עורך דין לענייני משפחה היא פנייה רלוונטית, כך שמדובר בתפקיד מאוד נחשק ומעניין. מתוך רצון לשפר את החיים של משפחות בישראל, עורכי הדין עושים מאמצים עצומים ומתמודדים עם תיקים מורכבים לאורך כל ימות השנה.

התמודדות עם עולם התעסוקה והמסחר

תחום עיסוק נוסף, ולא פחות מעניין של עורכי דין במישור האזרחי הוא עולם התעסוקה. היכולת לקבל את השירותים של עורך דין דיני עבודה ברחובות, לטובת התמודדות עם אפליה במקום העבודה ה, חתימה על החוזה שכר ואפילו תביעה כנגד הבוס או מקום העבודה, כולנו משימות עם חשיבות אזרחית משמעותית מאוד. כל עוולה וכל בעיה במקום העבודה, לשנות לגמרי את שוק התעסוקה שלנו, ולכן צריך לדאוג לאינטרס של העובדים ולשמור על סביבת עבודה נעימה ושוויונית לכולם.

טיפול בנזיקין ותביעות רכוש27

שלא כמו עורכי דין מהתחום הפלילי, עורכי הדין אשר מחזיקים בהתמחות מקצועית בעולם האזרחי הם אנשים אשר פועלים באופן קבוע על מנת ליצור טיפול אופטימלי לתביעות נזיקין ורכוש. בדין האזרחי, לא ניתן לתבוע אדם לתקופת זמן בכלא, אבל אפשר לתבוע אזרח אשר הורשע בדין הפלילי, לפיצויים לקורבנות במישור האזרחי. מהסיבה הזו, יש המון קורבנות של מקרי אלימות קשים אשר פונים לעזרת עורך דין על מנת לפתוח בהליכים לתביעה אזרחית כנגד מבצע העבירה כדי להשיב ולו במקצת את חיים למסלולם.

כל מה שנותר לכם בשלב הזה, על מנת לטפל בנושאים משפטיים בתחום האזרחי על הצד הטוב ביותר, הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין חיים פכטר. בתוך שנים רבות בתחום, אנו נוכל למצוא את הפתרונות ההולמים ביותר לכל סיטואציה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, ניתן לפנות לטלפון: 074-7366072.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here