קרדיט Canva

המגוון הגדול של מיכון משרדי יכול לבלבל כל בעל עסק, במיוחד לנוכח התוצרים המרהיבים שאפשר להפיק מהם לבד וללא צורך בשירות הדפסות מקצועי חיצוני. זה מפתה מאוד לרכוש מדפסות ומכונות צילום ועוד ציוד שמיועד לטפל בתוצרים כמו מכשיר למינציה, אבל אם אתם לא באמת צריכים את המכשירים המשוכללים והגדולים ביותר, תוכלו למצוא מכשירים באיכות מעולה בממדים ובסדר גודל שבאמת מתאים לצרכים של העסק שלכם. כשקונים או שוכרים מדפסת לייזר צבעונית משולבת האפשרויות בלתי מוגבלות כשרוצים להדפיס כל מה שאפשר, אבל לא חייבים לבחור את היקרה ביותר. בסוג כזה של מיכון הבשורה הכי חשובה לעסק היא חיסכון וייעול. חיסכון, משום שהיא משלבת כמה פונקציות ולכן לא תצטרכו לקנות או לשכור את המכונות להן בנפרד, וייעול משום שבמקום אחד, בפינה שאינה תופסת יותר מדי מקום תוכלו להשתמש במכונה שמספיקה לכל הצרכים שלכם ללא בעיה מיוחדת. חברת קופיטק מציעה לכם שירות השכרה ומכירה של מיכון משרדי שמתאים לכם, יחד עם שירותי אחזקה ותיקונים מסור וקשוב במיוחד.

מיכון מינימליסטי למשרד הקטן

גם מדפסת לייזר שחור לבן שהיא מדפסת צנועה ומינימליסטית יכולה לספק את הצרכים שלכם כמשרד קטן. אם אינכם משרד שעוסק בהפקות צבע ואינו נדרש למסמכים מורכבים עם תמונות ומפות, מספיק להדפיס בשחור לבן כל מסמך שנדרש לעבודה שלכם. מדפסות כאלה נחשבות איכותיות מאוד ובמיוחד מדפסות הלייזר. הן מתאימות להפקת מסמכים בכמויות גדולות מאוד מבלי שיתקלקלו לעתים קרובות והחשוב ביותר הוא שאפשר ללמוד לתפעל אותן בקלות. הן ידידותיות למשתמש גם למי שצריך להחליף לבד טונר ולהזין נייר וללמוד לתקן תקלות פשוטות לבד. בכל בעיה גדולה יותר אפשר להזעיק את הטכנאים הצמודים שבודקים את המכונה ומטפלים בה בהקדם, כדי שתוכלו לשוב לעבודה מהר.

שירות השכרה והצבה מומלץ

אם אין לכם צורך בהדפסות רבות וגם אם אתם זקוקים לפרויקטים מיוחדים של הדפסות, לחברת קופיטק יש שירותים שמותאמים לכם. שירות הצבה מוצע למי שיש לו פרויקטים מוגבלים בזמן שהוא צריך לבצע מבלי לקנות או לשכור מכונות צילום והדפסה לתקופה ארוכה אלא רק לתקופת בפרויקט. כמו כן, אפשר לשכור את המיכון המשרדי שנדרש לכם במקום לקנות אותו ובכך לייעל עוד יותר את העבודה ולחסוך בהוצאות המשרדיות. כשזה מגיע יחד עם שירותי תחזוקה שוטפת צמודים ושירות טכנאים מסור שמגיע בכל קריאה, אתם מכוסים מבחינת המיכון המשרדי שנדרש לכם וגם כוח האדם המקצועי שמטפל בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here