מסנני אבנית רבים הם מסננים אשר דורשים תחזוקה והחלפה אחת לכמה חודשים בממוצע. חשוב להבין שמסנן אבנית למים הוא לא "טבעי". רבים חושבים שמסנן אבנית רק מסנן את המים עם פילטר, אך האמת היא שיש הרבה דגמים ויצרניות של מסנני אבנית שמשלבים בתוך המסנן מנגנון שחרור של חומר מסוים. אותו חומר משתחרר מהמסנן תוך כדי פעולת הסינון ומתערבב עם מי השתייה. החומר הזה נקרא סיליפוס והוא מינרל שרוב התכולה שלו היא זרחן. ולכן – המסקנה היא (הבנתם נכון!) שבמי השתייה המסוננים שלכם אין אבנית, אבל יש זרחן! זה לא נשמע בריא, אבל חשוב שתדעו שיש פתרון: מסנן אבנית ללא סיליפוס.

השפעות האבנית

כאמור מסנן אבנית טיפוסי מכיל את אותו סיליפוס אשר משתחרר למים (כדוריות אשר מצויות בגוף המסנן ומתמוססות). עם שחרורו למים משתנה הרכב המים מבחינה כימית ומבנה האבנית משתנה כך שהיא לא נדבקת לדפנות הצנרת ולמשקעים במכשירי החשמל, ולכן האבנית כבר לא מהווה מטרד. בכדי לפתור את המטרד של אותו זרחן המשתחרר למים עם מסנן האבנית המצוי, אתם יכולים להתקין מסנן אבנית ללא סיליפוס.

כיצד עובד מסנן אבנית ללא סיליפוס?

מסנן אבנית ללא סיליפוס מבוסס על שיטה ירוקה אקולוגית אשר מבצעת שחרור של יוני אבץ למים, כפעולת אגב של מתח חשמלי שיוצרים היונים. האבץ הוא מינרל אשר משנה את צורת האבנית ומונע ממנה להידבק לדפנות הצינורות ולגופי החימום.

היכן רוכשים – מסנן אבנית ללא סיליפוס

תוכלו בקלות לרכוש מסנן אבנית ללא סיליפוס אצל חברה מקצועית כחברת תמהיל הוותיקה והאמינה, אשר מייבאת מסנן מסוג זה ומתמחה בפתרונות טיהור מים וחיסכון באנרגיה. מסנן כזה לא דורש תחזוקה שוטפת והחלפה של כדוריות הסינון, הוא ירוק, חוסך לכם כסף רב של תחזוקה, ומאפשר לכם לספק לכל המשפחה מי שתייה בריאים ומסוננים. המסנן עומד בכל התקנים, ומשרת נאמנה לקוחות רבים בשוק הפרטי והתעשייתי. גם משרדים משתמשים במסנן כזה וכיום, כאשר המגמה היא ירוקה ובריאה, כדאי מאוד שיהיה לכם מסנן אבנית ללא סיליפוס, במקום מסנן האבנית המסורתי.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here