צילום גל אבירם

מסעדת ההמבורגרים BBB שנפתחה לאחרונה במודיעין, משיקה את תפריט חורף 2022. מסעדת  BBB ממוקמת ברחוב מתתיהו הכהן 11 בעיר מודיעין,  ובפתיחתה הושקעו כ- 4 מיליון ₪. את הסניף מנהלים מור אגמון (26) ואלמוג חכון (30), הנמנים על קבוצת השותפים במסעדה. השניים  הינם מנהלי מסעדות מקצועיים, בעלי וותק וניסיון רב בניהול ותפעול מסעדות.

מסעדת BBB במודיעין משתרעת על שטח של כ-500 מטרים, וכוללת  300 מקומות ישיבה עם מרפסת מרהיבה וגדולה. הסניף מעוצב ברוח המותג BBB, עם דגש על אלמנטים חדשניים ומודרניים, שמשות גדולות המאפשרות כניסת תאורה טבעית, כמו גם הצבת גופי תאורה מעוצבים, ריהוט מוקפד ונוח, פינות ישיבה משפחתיות אינטימיות, בר מעוצב ואווירה צעירה, נעימה ומשפחתית. בשעות הערב מציעה המסעדה חווית בילוי ואירוח לילי ומוקפד, כמו גם תפריט מותאם לארוחות מאוחרות, ורשימת קוקטיילים, בירות ואלכוהול עשירה.

צוות הקולינריה של BBB מתייחס בתפריט החדש לטרנדים קולינריים ולטעם הישראלי,  תוך התמקדות בבשר טרי ואיכותי, טחון במקום, בטיב ובאיכות מהגבוהים ביותר. התפריט עשיר ופונה לקהלי יעד מגוונים כמו ילדים, קרניבורים, טבעונים וצמחונים. כמו כן, ניתן למצוא בתפריט מבחר רב של מנות פתיחה, עיקריות, ספיישלים, עסקיות, מנות ילדים, קינוחים ועוד.

בין מנות הפתיחה ניתן למצוא בתפריט: פרנה בתנור לבנים –  המוגש עם מטבלים, במחיר של  16 ₪;  לחמעג'ון- לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק, ב- 49 ₪; סינייה- חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק, מוגש לצד פרנה, ב – 49 ₪.

בגזרת הסלטים, פיתחו השפים סלט שורשים מסולסלים– סלק, קולורבי, גזר, צנוניות, ג'ינג'ר, בצל אדום, בזיליקום וכוסברה, ויניגרט אסייתי פיקנטי, קינואה קראנץ', אגוזים וחמוציות, ב- 36 ₪;  סלט ירקות גלילי– ירקות טריים, עשבי תיבול, קרוטונים, ג'אלה קלוי, טחינה, סומק, זיתי קלמטה, שמן זית ולימון- ב 42 ₪; וסלט עוף מזרח מערב– נתחוני עוף ופלפלים צרובים, חסה ערבית, כרוב אדום, בצל ירוק, כוסברה, נבטי חמנייה, עגבניות שרי, צנונית, פלפלים, שעועית ירוקה, בוטנים ושאלוט קריספי, ב- 59 ₪.

בקטגוריית הגריל והפלנ'צה ניתן ליהנות: מאסאדו מפורק עם חלה– אסאדו בקר מפורק, מוגש על טחינה, משוואיה וגרגירי חומוס, עם בצל גריל וכוסברה, מוגש לצד חלה מתוקה וירקות שוק, ב – 69 ₪; פרגיות בקארי חמאת בוטנים-  עם חלב קוקוס, כרובית, שעועית ירוקה, כוסברה, צ'ילי אדום ואפונת ווסאבי. מוגש עם תוספת צד לבחירה, ב – 69 ₪;

צילום גל אבירם

לדברי מור אגמון ואלמוג חכון מנהלי המסעדה:  "אנו שמחים על השקת תפריט חדש  במסעדה שנפתחה לאחרונה במודיעין, עיר שצמאה למקומות בילוי שאינם דורשים מהתושבים נסיעה ארוכה, ואנו שמחים שיש לנו האפשרות להציע לאורחים המקומיים שלנו לא רק המבורגרים איכותיים וטריים, אלא חוויה כוללת למשפחות, צעירים, זוגות וכל מי שמעוניין בבילוי נעים, טעים ומשתלם."

המסעדה מציעה גם  שירותי TA ומשלוחים לכל רחבי העיר מודיעין ויישובי הסביבה.

מסעדת BBB במודיעין פתוחה לאורך כל השבוע, 12:00-23:00.

מתיתיהו הכהן 11, מודיעין.

טלפון להזמנת מקומות: 077.724.2080

מוקד המשלוחים: 9022* ובאתר BBB: burgus.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here