מצלמות אבטחה וותיקות מחייבות התקנה בשילוב חוטים לצורך חיבור בין מרכיבים שונים. כיום, כחלק מהסביבה הדיגיטלית והרשתות המקיפות את כולנו מכל עבר, יש אפשרות נוספת. מדובר כמובן על מצלמות אבטחה אלחוטיות. היתרון הגדול והבולט של המצלמות הללו ברור – אין צורך להקים תשתית מורכבת ובחלק מהדגמים אפשר אף לקנות ולמקם מבלי שצריך להיעזר במתקין או טכנאי מקצועי. יחד עם זאת, חשוב להבין מתי הפתרון מתאים מאוד ומתי כדאי לעשות שימוש בפתרונות נוספים או חלופיים.

מתי כדאי להתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות

את מצלמות האבטחה האלחוטיות אפשר להתקין בסביבה עסקית או ביתית, בתנאי שמבינים את התכלית שלהן. לרוב, לא מדובר בתחליף למערכת מקצועית מלאה, של מצלמות אבטחה היקפיות. כדאי להתקין אותן למשל במקרים הבאים:

  1. לצלם אזור מסוים – רוצים פתרון שיאפשר לכם לראות שטח מסוים באמצעות המצלמה בשידור חי. לדוגמא, אם יוצאים לחופשה ורוצים לראות את הכניסה לבית או כאשר רוצים לצלם את חדר הילדים.
  2. מחיר – כשרוצים להשיג פתרון במחיר מאוד נוח, לעיתים אפילו מינימלי. אם צרכי האבטחה שלכם לא גדולים ואתם מחפשים פתרון מהיר להתקנה וזול יחסית, זהו פתרון טוב.
  3. מהירות – זהו פתרון להתקנה מהירה מכיוון שאין צורך בהתאמת תשתיות או חיבורים מורכבים.
  4. קיום רשת – מצלמות אלה מבוססות על קיומה של רשת מקומית. צריך להביא בחשבון שאם יש קטיעות בתקשורת או שיש אזורים שבהם הרשת חלשה, זה ישפיע מיד על ביצועי המצלמה.

איך המצלמה מקליטה

מצלמות אבטחה מהסוג האלחוטי נועדו בעיקר עבור צפיה בשידור חי בעזרת האינטרנט או אפליקציה, שכן זו לא מערכת של טלוויזיה במעגל סגור. יחד עם זאת, חלק מהמצלמות מגיעות עם כרטיס שמאפשר הקלטה. הביאו בחשבון שזמן ההקלטה לא ארוך יותר מדי, כך שאם צריך מערכת אבטחה יותר מקצועית ועם כושר הקלטה לפרק זמן ארוך, אפשר לשלב פתרונות נוספים. רוצים המלצה למערכת אבטחה מיטבית, לצרכים שלכם? קומטק – כל מה שצריך לאבטחה קווית ואלחוטית, פתרונות אזעקה ופתרונות נוספים ממיטב המותגים המובילים בארץ ובעולם.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here