מצלמות אבטחה לעסק
קרדיט https://shay-mor.co.il

מעולם לא היה קל יותר להגן על בתי עסקים, בזכות מגוון הדגמים של מצלמות אבטחה לעסק. חברת "שי- מור", מערכות אבטחה מתקדמות, משווקת ומתקינה מצלמות אבטחה בדגמים חדשים, כולל מצלמות וידיאו שמתחברות לרשת ה-WiFi העסקית כדי לשלוח התראות, לתעד קטעי וידאו שאפשר לצפות בהם דרך הטלפון החכם, עם אפשרות לעקוב אחר הפעילות בבית העסק במהלך העדרכם.

אפשרויות מצלמות אבטחה לעסק

מצלמות אבטחה לעסק מאפשרות הגדרות שמתבצעות על ידי מתקין מקצועי של חברה שמשווקת ומתקינה מערכות אבטחה מתקדמות. התקנה מקצועית מאפשרת לכם לוודא שהמצלמות מותקנות כראוי, במיקומים המתאימים, ובזוויות הנכונות, עם חיבור המערכת לטלפון שלכם. מצלמות אלו זמינות בעיקר בשני סוגים עיקריים – מצלמות אבטחה אלחוטיות ומצלמות וידיאו שמחוברות לחשמל. מצלמות אבטחה אלחוטיות מתחברות ל-WiFi וניתן לחבר אותן לחשמל או סוללה נטענת.

מצלמות אבטחה לעסק שמחוברות לחשמל ולצג וידיאו ומותקנות ליד הדלת, מציעות את כל התכונות של מצלמות אבטחה אלחוטיות ובמקביל גם מתעדות את מי שנמצא ליד הדלת בשידור וידיאו בזמן אמת, כך שאין צורך להתקין מצלמת אבטחה אלחוטית נוספת שמכסה את דלת הכניסה. ומכיוון שרוב הדגמים הקלסיים של מצלמות האבטחה שכוללות צג וידיאו פועלים על חיווט מתח נמוך, יש זרם קבוע של חשמל זמין למצלמה. רוב הדגמים של מצלמות אבטחה לעסק מספקים איכות ווידאו בחדות גבוהה בכל מצב.

שקט נפשי מסביב לשעון

מצלמות אבטחה מתקדמות מספקות שקט נפשי, למשל, בכך שהן מאפשרות לבעלי עסקים לעקוב אחר עובדים שנחשדים בגניבה, או לצפות בבית העסק שלהם כשהוא ריק. הן מתעדות גם התנהגויות חשודות של שליחים שנכנסים לבית העסק, ולכן כדאי לבחור את המצלמות המתאימות רק מחברה שיש לה מוניטין מעולה בתחום, שמשווקת את המצלמות החדשניות ביותר, עם התכונות המתקדמות. המומחים בחברת שי מור, מערכות אבטחה מתקדמות, שיש לה ותק של למעלה מ- 40 שנה בתחום, יסבירו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי למצוא את מצלמת האבטחה המתאימה להגנה על בית העסק שלכם, ונבצע גם התקנה מקצועית ובטוחה. חייגו בהקדם 08-8592672

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here