credit: pixabay

פעם בוגד, תמיד בוגד? בין אם הקלישאה הזו נכונה או לא, בדבר אחד אין ספק. מן הרגע שהאמון בזוגיות מופר, יהיה קשה מאוד לשקם אותו. ככל שעולים חשדות כי בן או בת הזוג שלנו חזרו לסורם, אם הם נעלמים לזמן רב מן הבית או נראה כי הם מסתירים משהו, יתעורר בנו צורך עז להסתלק מן הספק. אחרי הכול, אי הוודאות לבדה עשויה להיות לא פעם גרועה מכל אמת איומה שעשויה להתגלות. ישנם כמה סימני אזהרה שכדאי לפקוח עליהם עין במקרה כזה. משרד ויצמן יער, ריכז עבורך כמה מתמרורים האזהרה שעשויים לאותת לך שהגיע הזמן לפנות לשירותי משרד חקירות.

הסימנים לבגידה נמצאים בכל מקום

רבים מעידים לאחר שמתגלה מעשה הבגידה, כי הם מבינים כיום בדיעבד שהסימנים לכך היו מול עיניהם כל הזמן הזה. כדי שלא נצטרך להסתפק רק בחוכמה שלאחר מעשה, אלו כמה התנהגויות שכדאי להקדיש להן תשומת לב יתרה.

  • שינויים בהתנהגות האופיינית, לרבות ניתוק רגשי ואובדן עניין במגע פיזי.
  • עודף פעילות בטלפון הנייד תוך התנהגות חשאית סביב השימוש בו.
  • פעילות מופרזת ברשת בשעות לילה מאוחרות.
  • עסקאות בלתי מוסברות בכרטיסי האשראי
  • עליה חשודה בקילומטראז' הרכב המשפחתי
  • בילויים ממושכים מחוץ לבית ללא הסבר.

אם בת או בן הזוג מפגינים יותר מאחד מסימני האזהרה האלה, ייתכן מאוד שיש כאן טעם לחקירה מעמיקה יותר. איש מקצוע יוכל לסייע לך עם כלים מתקדמים כמו מעקבים או האזנה לטלפון שיספקו בידיך את הראיות הנדרשות לעימות ולשימוש בבית הדין למשפחה או ברבנות.

מגיע לך לחיות בראש שקט

ההתקדמות הטכנולוגית כיום מאפשרת לחוקרים פרטיים לבצע מעקבים באופן יעיל ופורץ דרך. על ידי מעקבי סייבר ושימוש באמצעי ניטור מתקדמים, ניתן לחשוף בגידות במהירות ולהחזיר את השליטה אל חייך. ויצמן יער יעמידו לרשותך חוקר בגידות מנוסה ומיומן שילווה אותך לכל אורך הדרך ברגישות ומקצועיות בלתי מתפשרת. לפרטים נוספים ולתיאום שיחת ייעוץ ראשונית, ניתן לפנות כעת במספר הטלפון 03-5627777 ונסייע לך בכל הנדרש.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here