credit: freepik.com

דווקא בתקופת ההריון כאשר נשים רבות מוצאות את עצמן נהנות מהשינויים הגופניים, צריך לקחת בחשבון את כל האתגרים הפיזיולוגים שיכולים לצוץ לאורך הדרך ולתכנן בזהירות מרבית את חודשי ההריון עד ללידה המיוחלת. אין דרך טובה יותר לבצע את כל הבדיקות הדרושות לשמירה על הריון בריא, מאשר העבודה עם אנשי הצוות המיומנים והמקצועיים של חברת HUMAN TEST שיכולים להציע לך בדיקות פרטיות בבית שלך.

הגוף שלך נמצא תחת לחץ ומאמץ – ולכן צריך לדאוג לו

עוד לפני תחילת ההריון, נשים רבות מבקשות לבדוק מה הוא המצב הפיזיולוגי שלהן והאם הן בריאות מספיק על מנת לתכנן הריון, כמו למשל בדיקת דם בלוטת התריס צום או בדיקה לגילוי מחלות גנטיות כאלו ואחרות, במיוחד אם הגוף שלך נמצא תחת לחץ, ואם מעולם לא ביצעת בדיקות מעמיקה כדי לדעת מה מצבך הגופני. לכן יש לך אחריות גם כלפי עצמך, גם כלפי בן הזוג וגם כלפי הילד שעוד לא נולד, ואת רוצה לעשות הכל כדי להתחיל את ההריון ברגל ימין.

במקרי חירום רפואיים – אין זמן לנסוע למרפאה

גם במהלך ההריון עצמו, יכולים להתעורר מצבים רפואיים שידאיגו אותך ואת בני המשפחה, כמו למשל תחושת חולשה ועייפות, שבסופו של יום באה לידי ביטוי לעיתים, באיבוד הכרה רגעי אצל חלק מהנשים. במצבים כאלה, אין זמן לחכות כדי לקבל טיפול רפואי וצריך לבצע פעולות מהירות מאוד בשטח, בשביל לאפשר לעצמך לעמוד שוב על שתי רגליים. הזמנה מהירה של שירותי רופא או אחות פרטיים מאפשרת קבלת עירוי ברזל בו במקום וייצוב של המצב הרפואי כדי לבצע בדיקות מעמיקות יותר ולתכנן את המשך ההריון.

מוכנה מראש לכל תרחיש – בעזרת סט בדיקות פשוט

ועדיין לא משנה איך תסתכלי על זה, הבדיקה המבוקשת ביותר בעיניהם של נשים רבות במהלך ההריון היא דווקא בדיקת דם פרופיל הורמונלי. זו היא בדיקה שמאפשרת לך להכיר בצורה הרבה יותר טובה את הגוף שלך ולהבין איך את צריכה לפעול על מנת להיות הרבה יותר בריאה במהלך ההריון.

הצוות המיומן של חברת HUMAN TEST מאפשר לכל אישה לקבל את כל השירותים שהיא צריכה על מנת לתכנן הריון בריא יותר. אנו עושים את כל המאמצים כדי להגיע עד אלייך עם כל הבדיקות ולספק את השירות שאת הכי מצפה לקבל. לפרטים- 1-700-700-709.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here